پیوستن ناگهانی خواننده معروف به تیک تاک
کد خبر: ۲۳۱۷۱۵
تاریخ انتشار: 2021 December 21    -    ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
بیانسه نولز (Beyoncé Knowles) به تازگی به TikTok پیوست. این ستاره بزرگ در ساعات اولیه صبح جمعه گذشته در سایت محبوب اشتراک‌گذاری ویدیو تیک تاک ثبت‌نام کرد و حسابش با علامت آبی تأیید شد که نشان می‌دهد این حساب کاربری واقعاً متعلق به بیانسه یا ملکه بی است.

این آدم‌های معروف، فرشته نبودند، فریب خوردیماختصاصی تابناک باتو ــبیانسه نولز (Beyoncé Knowles) به تازگی به TikTok پیوست. این ستاره بزرگ در ساعات اولیه صبح جمعه گذشته در سایت محبوب اشتراک‌گذاری ویدیو تیک تاک ثبت‌نام کرد و حسابش با علامت آبی تأیید شد که نشان می‌دهد این حساب کاربری واقعاً متعلق به بیانسه یا ملکه بی است.

پیوستن ناگهانی خواننده معروف به تیک تاک

در عرض چند دقیقه پس از پیوستن بیانسه به تیک تاک، طرفداران برای انتشار این خبر به رسانه‌های اجتماعی هجوم آوردند. طبق معمول، این خبر به سرعت پخش شد و در عرض چند ساعت پس از پیوستن این ستاره موسیقی به تیک تاک، ۱۰۰۰۰۰ دنبال کننده پیدا کرد.
طرفداران اکنون بی‌صبرانه منتظر اولین ویدیوی این ستاره موسیقی در تیک تاک هستند. هزاران نفر در رابطه با این موضوع در حال بحث و گفتگو هستند و برخی از افراد نیز پیشنهاد می‌کنند که او می‌تواند گوشه‌هایی از آلبوم جدیدش را ارائه دهد.
ورود بیانسه به تیک تاک تنها چند روز پس از آن صورت گرفت که شایعاتی مبنی بر انتشار موسیقی جدید بیانسه قبل از کریسمس به گوش رسید، بنابراین تعدادی از طرفداران کمی عصبانی بودند. اما برخی از طرفداران رویکرد محتاطانه تری در پیش گرفتند. با این حال، پنج سال از آخرین باری که بیانسه آخرین آلبوم استودیویی کامل خود را منتشر کرد می‌گذرد (بله، آلبوم لیموناد نیم دهه پیش انتشار یافته است).
این خواننده اخیراً در حال تبلیغ خط لباس‌های خود تحت عنوان برند Ivy Park است و این امر باعث شده است تا طرفداران بدبین او، نگران باشند که شاید بیانسه قرار است موسیقی را رها کرده و از تیک تاک برای نمایش محصولات جدید خود استفاده کند. با این حال، فعلاً همه این‌ها حدس و گمان است. با همه چیز‌هایی که می‌دانیم، بیانسه ممکن است از حساب کاربری خود صرفاً برای آپلود ویدیو‌های زیبا استفاده کند.

این اولین بار نیست که بیانسه در رسانه‌های اجتماعی خبرساز می‌شود؛ ماه گذشته، این ستاره برای اولین بار در چند سالی که حساب کاربری خود را در اینستاگرام باز کرده بود، شخصی را دنبال کرد و آن شخص کسی نبود جز Jay Z همسر بیانسه.
Jay Z همسر بیانسه، صرفا برای تبلیغ وسترن جدید نتفلیکس The Harder They Fall که در آن به عنوان تهیه کننده فعالیت می‌کرد به این رسانه اجتماعی پیوسته بود. با این حال او یک روز بعد حساب کاربری خود را حذف کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار