دلیل رد کردن پیشنهاد میلیون دلاری از سوی بازیگر معروف
کد خبر: ۲۳۰۴۴۸
تاریخ انتشار: 2021 December 08    -    ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
جرج کلونی بازیگر و کارگردان سرشناس سینما پیشنهاد بازی در یک آگهی ۳۵ میلیون دلاری را رد کرد، مبادا آرامشش لحظه‌ای از میان برود! جرج کلونی با بازی در طیف گسترده‌ای از فیلم‌های موفق از «یازده یار اوشن» تا «سیریانا» و «جاذبه» در زمره ستاره‌های بی، چون و چرای سینما است.

فاکتورهای جذابیت زنان ( رازهای زیبایی )«تابناک با تو» - جرج کلونی بازیگر و کارگردان سرشناس سینما پیشنهاد بازی در یک آگهی ۳۵ میلیون دلاری را رد کرد، مبادا آرامشش لحظه‌ای از میان برود! جرج کلونی با بازی در طیف گسترده‌ای از فیلم‌های موفق از «یازده یار اوشن» تا «سیریانا» و «جاذبه» در زمره ستاره‌های بی، چون و چرای سینما است.

 

دلیل رد کردن پیشنهاد میلیون دلاری از سوی بازیگر معروف

او از پولسازترین و پردرآمدترین بازیگران است و با ثروت ۵۰۰ میلیون دلاری انگار به پول بیشتر نیازی ندارد. شاید به همین دلیل پیشنهاد ۳۵ میلیون دلاری برای یک روز کار را به راحتی رد کرده است.

کلونی که پردرآمدترین بازیگر جهان در سال ۲۰۱۸ لقب گرفت، در گفتگوی گاردین از رد پیشنهاد ۳۵ میلیون دلاری حضور در تبلیغ یک شرکت هواپیمایی خبر داده است.

بازیگر «بالا در آسمان» در این باره گفت: «برای حضور یک روزه در آگهی یکی از خطوط هوایی پیشنهادی ۳۵ میلیون دلاری داشتم. این پیشنهاد را با همسرم در میان گذاشتم و به این نتیجه رسیدیم که ارزشش را ندارد.»

او درباره دلیلش برای رد این پیشنهاد توضیح داد: «خط هوایی متعلق به کشوری بود که هر چند در زمره متحدان ماست، اما در آن دوران زیر سوال رفته بود. فکر کردم اگر قرار باشد حتی یک لحظه آرامشم را سلب کند، ارزشش را ندارد.»

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار