یک هفته اقامت در شمال ایران فقط ۲۵ ریال عمانی!
کد خبر: ۲۲۸۳۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2021 November 15    -    ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
bato-adv
bato-adv
ارزان بودن ایران برای گردشگران خارجی فرصت است یا تهدید؟
یگانه شوق الشعراء: این روز‌ها در فضای مجازی تبلیغی در عمان برای سفر به شمال ایران را می‌بینیم که در آن اشاره شده فقط با ۲۵ ریال عمانی افراد می‌توانند به شمال ایران سفر کنند. کاهش ارزش پول ملی ایران باعث شده است که ایران به مقصدی ارزان برای گردشگران خارجی تبدیل شود. یک کاربر ایرانی در توییتر با انتشار یک تصویر نوشته است: «تبلیغی در عمان برای سفر به شمال ایران، فقط با ۲۵ ریال عمانی. حداقل دستمزد شهروند عمانی۳۵۰ ریال عمانی است، یعنی با کمتر از ده درصد حقوق یک ماهشون می‌تونن۷ شب و ۸ روز در شمال ایران گردش کنند.
 
یک هفته اقامت در شمال ایران فقط ۲۵ ریال عمانی!
 
با ده درصد حداقل دستمزد در ایران چه کار‌هایی میشه انجام داد؟» نرخ تورم و گرانی در داخل کشور به گونه‌ای است که سفر داخلی هم برای بسیاری از شهروندان به اتفاقی ناممکن تبدیل شده است در صورتی که بسیاری از گردشگران خارجی به بهترین و گران‌ترین مناطق کشور سفر می‌کنند و از امکانات آن به صورت بسیار ارزان استفاده می‌کنند. هتل‌های کشور در اختیار گردشگران خارجی است و بسیاری از ایرانیان یا نمی‌توانند سفر کنند یا سفرهایشان به چادر، سوئیت و مسافرخانه‌های بی‌کیفیت ختم می‌شود. بعد از شیوع کرونا که صنعت گردشگری کشور با آسیب‌های بسیاری مواجه شد این روز‌ها دوباره به سمت رونق یافتن در حرکت است..
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
8
کاری که دولتمردان کردند جنایت در جق مردم و کشور بود
چه آنها که مجری بودند و چه آنها که باعث و بانی بودند
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
2
3
آقا قصه س. ریال عمان امروز حدود 11000 تومان ارزش دارد. 25 ریال عمان می شود حدود 275000 تومان. خب، ما که تو ایرانیم جایی رو می شناسیم که با این مبلغ یک هفته از ما پذیرایی کنه؟
پاسخ ها
علی
| |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
قیمت امروز ریال عمارت ۷۳۵۰۰ تومان بود.فکر کنم ده سالی از زندگی عقبی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
1
0
احتمالا این تصویر خیلی قدیمیه ...!
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv