ورزشکارانی که عابربانک پدران‌شان شده‌اند
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۲۷۸۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 November 09    -    ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
والدین برخی از ورشکاران با سوء‌استفاده از این جو عمومی تلاش می‌کنند با شو‌آف و بازی با احساسات مردم زمینه را برای جلب توجه و گرفتن امتیاز از مسئولان ایجاد کنند. این موضوع به خصوص در مورد برخی از کسانی که فرزندانشان توانسته‌اند در مسابقاتی صاحب مدال شوند بیشتر صدق می‌کند

متاسفانه بسیاری از مدال‌آوران رویدادهای مهم آسیایی و جهانی با مشکلات معیشتی زیادی روبرو هستند
اما اتفاقاتی در چند وقت اخیر رخ داده که متاثر از این مسئله است. والدین برخی از ورشکاران با سوء‌استفاده از این جو عمومی تلاش می‌کنند با شو‌آف و بازی با احساسات مردم زمینه را برای جلب توجه و گرفتن امتیاز از مسئولان ایجاد کنند. این موضوع به خصوص در مورد برخی از کسانی که فرزندانشان توانسته‌اند در مسابقاتی صاحب مدال شوند بیشتر صدق می‌کند

کار به جایی رسیده که این افراد، فرزندانشان را در موقعیت‌هایی همچون کارگری و مشاغلی با سطح پایین مالی قرار می‌دهند و با ثبت تصاویر حضور فرزندانشان در حین کارگری به خواسته‌های خود که عموما مالی است برسند. کار به جایی رسیده که برخی از این افراد با ارسال این تصاویر به رسانه‌های زرد به دنبال شانتاژ رسانه‌ای هستند.

به نظر می‌رسد برخی از والدین تصور می‌کنند وقتی فرزندانشان به موفقیت در ورزش می‌رسند باید از آنها درآمدزایی شود تا اینگونه زحماتی که برای‌شان کشیده شده جبران شود.

میزان

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
1
5
چرا نکنند می دانیدبرای اینکه یک ورزشکار بتواند مدال بگیرد چقدر برایش زحمت می کشنند از مربییان گرفته تا خانواده اش حالا که برای کشور افتخار آوردند چرا نباید خانواده ومربی اش بهره مادی نبرند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv