بیشترین دستمزدهای فوتبال دنیا از آن چه کسانی است؟
کد خبر: ۲۲۵۰۳
تاریخ انتشار: 2015 December 27    -    ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰

بیشترین دستمزدهای فوتبال دنیا از آن چه کسانی است؟

یورو اسپورت در گزارشی بالاترین دستمزدهای که بازیکنان در فوتبال حرفه ای جهان دریافت می کنند اعلام کرد که بر این اساس لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با هم در صدر قرار دارند.

در این گزارش آمده است که مسی و رونالدو هر کدام برای یک فصل 20 میلیون یورو از باشگاه های خود دریافت می کنند که این بالاترین دستمزدی است که یک فوتبالیست برای یک فصل دریافت می کند.

بعد از مسی و رونالدو نوبت به زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی پاری سن ژرمن می رسد که با وجود آنکه سالهای پایانی فوتبال خود را می گذارند اما رقم بسیار بالایی دریافت می کند و برای هر فصل حضور در این تیم فرانسوی 16.5 میلیون یورو پول دریافت می کند.

نیمار ستاره برزیلی آبی-اناریها در مرکز چهارم بالاترین ها قرار دارد. او برای یک فصل 14 میلیون یورو دریافت می کند البته به احتمال خیلی زیاد سران بارسلونا حقوق این ستاره خود را افزایش خواهند کرد چرا که او در فصل جاری عملکرد خیره کننده ای داشته است و همین باعث شده تا پیشنهادهای بسیار خوبی داشته باشد.

رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که باشگاه بارسلونا قرار است که قرارداد این بازیکن برزیلی را تا سال 2021 تمدید کند و در این صورت به احتمال زیاد حقوق او از 14 میلیون یورو به 17 میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

در جایگاه پنجم این فهرست ستاره جوان بایرن مونیخ توماس مولر قرار دارد. او بالاترین دستمزد را در بایرن می گیرد و برای هر فصل حضور در این تیم 13.5 میلیون یورو پول دریافت می کند. بعد از مولر نوبت به یایا توره و ادن هازارد دو ستاره لیگ برتر انگلیس می رسد که با دریافت 13 میلیون یورو بالاترین حقوق را در این لیگ دریافت می کنند.

کی وین دی برون ستاره جدید منچستر سیتی حقوقی مشابه با یایا توره و ادن هازارد دریافت می کند. او هم که نخستین سال حضورش در سیتی را پشت سر می گذارد برای یک فصل 13 میلیون یورو دریافت می کند.

گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید و تیاگو سیلوا مدافع برزیلی پاری سن ژرمن در رده نهم و دهم جای دارند تا جایکه برای هر فصل حضور در تیم های خود حقوق 12 میلیون یوروی را دریافت می کند.


شفقنا ورزشی
آخرین اخبار