معجزه لیفت و جوانسازی پوست با هایفوتراپی صورت
کد خبر: ۲۲۴۵۶۶
تاریخ انتشار: 2021 October 04    -    ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

امروزه از هایفوتراپی به عنوان یک روش معجزه گر برای لیفتینگ صورت یاد می شود. اما آیا میدانید چرا این روش، تا به این حد محبوب است و مورد توجه و استقبال قرار گرفته است؟ ما در این بخش می خواهیم شما را با معجزه جوانسازی پوست با هایفوتراپی صورت آشنا کنیم و یکی از بهترین کلینیک های زیبایی برای انجام هایفوتراپی را به شما معرفی کنیم.

معجزه لیفت و جوانسازی پوست با هایفوتراپی صورت

 

هایفوتراپی صورت چگونه باعث جوانسازی می شود؟

هایفوتراپی صورت ، قدمت چندان زیادی ندارد اما در همین چند سالی که وارد عرصه زیبایی شد محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد. حتما تا به حال بارها و بارها اسم هایفوتراپی را شنیده اید. اما شاید به طور دقیق ندانید که این روش چیست و چه کاری انجام می دهد؟

به طور کلی HIFU مخفف واژه انگلیسی High-Intensity Focused Ultrasound می باشد. معنی لغوی این واژه در اصل "امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا" می باشد. این روش جزو جدیدترین روش های زیبایی صورت به حساب می آید. اما آیا میدانید هایفوتراپی چگونه باعث زیباسازی و جوانسازی صورت می شود؟ در اصل امواج متمرکز فراصوت از دستگاه هایفو و با شدت بالا به لایه زیرین پوست می رسند. این امواج با انرژی که دارند، دما را در این لایه از پوست به شدت بالا می برند تا باعث آسیب سلولی به به بافت های پوست شوند.

شاید گمان کنید این کار باعث آسیب پوست شود اما در واقع این چنین نیست. زمانی که آسیب سلولی به لایه زیرین پوست وارد شود، تحریک کلاژن سازی در پوست اتفاق می افتد و این باعث می شود تا پوست به طور طبیعی خودش را ترمیم کند و جوانسازی پوست اتفاق بیفتد. زمان که کلاژن سازی در پوست صورت اتفاق بیفتد، پوست شما سفت، جوان، زیبا و بدون هیچ گونه چین و چروک می شود.

چرا هایفوتراپی صورت انتخاب مناسبی برای جوانسازی پوست است؟

همانطور که میدانید روش های بسیار زیادی برای جوانسازی و زیباسازی پوست در پزشکی تعریف شده اند. اما شاید این سوال در ذهن شما نقش ببندد که چرا هایفوتراپی صورت روش مناسبی است؟ برای اینکه به درک بهتری از این موضوع برسید، با ذکر یک مثال این موضوع را برایتان توضیح می دهیم.

روشی مثل تزریق بوتاکس را در نظر بگیرید. در این روش جوانسازی پوست اتفاق می افتد و چین و چروک های پوستی از بین می روند. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بوتاکس نوعی سم است که باعث فلج شدن عضلات صورت می شود؟ در ضمن بعد از گذشت چند ماه پوست شما به حالت اولیه خود بازمی گردد و باید مجددا برای ترمیم بافت های آسیب دیده پوست به پزشک مراجعه کنید.

معجزه لیفت و جوانسازی پوست با هایفوتراپی صورت

در مقابل این روش، هایفوتراپی صورت چه کاری انجام می دهد؟ هایفوتراپی اشعه ای را به لایه های زیرین پوست می رساند و خودِ سلول های پوستی را برای کلاژن سازی تحریک می کند. یعنی هیچ ماده خارجی وارد پوست شما نمی شود و این پروتئین های طبیعی پوست خودِ شماست که چین و چروک ها را از بین می برد. با درک این مثال، آیا کلاژن سازی طبیعی پوست برای جوانسازی صورت بهتر نیست؟

هایفوتراپی برای چه نواحی مورد استفاده قرار می گیرد؟

حال که متوجه شدید هایفوتراپی صورت چگونه انجام می شود و چرا به نسبت سایر روش های جوانسازی و زیباسازی پوست بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، بهتر است تا بررسی کنیم که از هایفوتراپی برای جوانسازی چه نواحی از پوست استفاده می کنند؟

1-      لیفتینگ ناحیه گردن و غبغب

یکی از نواحی که با هایفوتراپی به خوبی لیفت می شود، ناحیه گردن و غبغب است. غبغب شل و افتاده زیبایی صورت را زیر سوال می برد و باعث می شود تا زاویه فک و صورت دیده نشود. این ناحیه معمولا بیشتر از سایر نواحی صورت شل و افتاده می شود و به نوعی می توان گفت از سایر نواحی دیگر صورت برای شل شدگی مستعدتر است. یکی از مزایای هایفوتراپی، لیفت گردن و سفت کردن پوست گردن و ناحیه غبغب است.

2-      لیفت گونه، ابرو و پلک ها

اگر پوست نواحی گونه، ابرو و پلک ها شل و افتاده شود، سن شما بسیار بالاتر از حد واقعی نشان داده می شود. روش های مختلفی برای لیفتینگ این نواحی وجود دارد اما اینکه تاثیرگذاری کدام روش بیشتر و بهتر است، موضوعی است که برای همه مورد اهمیت قرار میگیرد. با استفاده از هایفوتراپی صورت، شما میتوانید این نواحی را به خوبی لیفت کنید و پوستی سفت و زیبا داشته باشید.

3-      بهبود وضعیت خط چانه

خوب است تا بدانید خطی که روی چانه ایجاد می شود، تا حد بسیار زیادی زیبایی و جوانی صورت را زیر سوال می برد. یکی دیگر از نواحی که شما می توانید برای زیباسازی و جوانسازی آن از هایفوتراپی کمک بگیرید، خط چانه است. هایفوتراپی به خوبی می تواند خط چانه را از بین ببرد.

4-      اصلاح خط لبخند

اگر شما هم خط لبخند عمیقی دارید و از این بابت نگران هستید، می توانید با هایفوتراپی این مشکل را برطرف کنید. هایفوتراپی به خوبی می تواند عمق خط لبخند را از بین ببرد و زیبایی و جوانی را به چهره شما بازگرداند.

5-      لیفتینگ کل پوست صورت، گردن و دکلته

اصلی ترین مزیت هایفوتراپی صورت این است که پوست صورت، گردن و دکلته را به خوبی لیفت می کند. پوست سفت و لیفت شده، کمتر از سایر پوست ها دچار چین و چروک و آسیب های پوستی می شود. بنابراین می توان گفت هایفوتراپی صورت به خوبی می تواند پوست را لیفت کند و جوانی را به شما هدیه دهد.

چرا هایفوتراپی برای لیفت پوست صورت معجزه می کند؟

هایفوتراپی صورت یکی از روش های غیرتهاجمی و معجزه گر برای پوست است. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که در بین این همه روش های زیباسازی و لیفتینگ پوست صورت چرا هایفوتراپی برای لیفتینگ صورت معجزه می کند؟ اولین و مهمترین دلیل اینکه هایفوتراپی برای لیفت صورت معجزه می کند این است که برای پوست عوارض چندانی ندارد و اثرات بلند مدتی دارد.

خوب است تا بدانید حتی اگر شما جراحی لیفت صورت را انجام دهید، باز هم اثرات آن نهایتا تا 1 سال ماندگار خواهد بود. تصور کنید جراحی برای لیفت عوارض، هزینه، نقاهت بعد از عمل و ... را در بر دارد. همچنین باید بگوییم عمل جراحی، تهاجمی است و دردسرهای خودش را دارد. اما زمانی که شما می توانید با استفاده از هایفوتراپی صورت، تمام نواحی صورت خود را لیفت کنید، بدون اینکه بخواهید زمان و هزینه زیادی را صرف کنید و یا نگران دردسرهای عمل جراحی باشید پس به این نتیجه می رسیم که می توانیم آن را یک روش معجزه گر بنامیم.

با مراحل انجام هایفوتراپی صورت آشنا شوید

حالا که تا به اینجا با معجزه هایفوتراپی صورت آشنا شدیم، بهتر است تا مراحل انجام آن را بررسی کنیم. زمانی که شما با نحوه انجام هایفوتراپی آشنا شوید، بیشتر نگرانی های شما از بین می رود.

  1. اگر شما یک خانم هستید و می خواهید خودتان را برای هایفوتراپی صورت آماده کنید، باید پوستتان کاملا تمیز باشد و هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی روی پوستتان نداشته باشید. همچنین اگر شما یک آقا هستید، باید با پوست تمیز برای هایفوتراپی آماده شوید؛ حتی اگر از ضدآفتاب برای مراقبت از پوستتان استفاده کرده اید، باید آن را پاک کنید.
  2. در مرحله اول، تکنسین کلینیک زیبایی، ناحیه تحت درمان را به خوبی تمیز می کنند.
  3. در صورتی که شما آستانه تحمل درد پایینی داشته باشید، از کرم های بی حسی موضعی برای شما استفاده می شود تا با آرامش تحت درمان قرار بگیرید. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که هایفوتراپی صورت درد ندارد. اما در هر حال بعضی از افراد حساسیت بسیار بالایی در این مورد دارند.
  4. در این مرحله پزشک متخصص و باتجربه، یک ژل مخصوص را روی پوست شما قرار می دهد. این ژل شبیه ژلی است که در سونوگرافی استفاده می شود.
  5. حالا در این مرحله دستگاه هایفو روی پوست شما قرار می گیرد و درمان آغاز می شود.
  6. پزشک متخصص، با کمک مانیتور دستگاه، امواج فراصوت را تنظیم می کند و با پالس های کوتاهی این امواج را به نواحی مشخص شده، می فرستد. این پروسه بین 30 تا 90 دقیقه طول می کشد.
  7. دستگاه از روی پوست شما برداشته می شود و درمان به پایان می رسد و شما می توانید بلافاصله بعد از درمان به انجام فعالیت های روزانه تان بپردازید.

هایفوتراپی صورت را در کدام کلینیک زیبایی انجام دهیم؟

این روزها تبلیغات کلینیک های زیبایی بسیار زیاد است. شما کلینیک های بسیاری را می بینید که انواع خدمات زیباسازی و جوانسازی صورت را انجام می دهند. اما آیا تا به حال از خودتان پرسیده اید که کدام کلینیک برای دریافت خدمات زیبایی، بهتر است؟

قبل از اینکه بخواهیم نام کلینیک خاصی را برای شما عنوان کنیم، باید به طور کلی بگوییم همیشه سعی کنید در انتخابتان، تخصص و تجربه پزشک را معیار اصلی قرار دهید. البته باید بگوییم در کنار این معیار، بسیاری از موارد مهم دیگر نیز مورد اهمیت قرار می گیرند اما مهمترین آنها تجربه و تخصص پزشک است.

یک پزشک با تجربه و متخصص، قطعا بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد و شما در نتیجه نهایی نقصی نمی بینید. زمانی که یک پزشک تجربه و تخصص بالایی داشته باشد، خودش را با تکنولوژی همگام می کند و قطعا از بهترین و به روزترین دستگاه های روز دنیا و تجهیزات پزشکی برای ارائه خدمات درمانی و زیبایی استفاده می کند. همچنین مطمئن باشید یک پزشک حرفه ای و متخصص، همیشه بهترین تکنسین ها را لایق همکاری می داند و فعالیت کلینیک وی همیشه در شان تخصص و تجربه اش است.

معجزه لیفت و جوانسازی پوست با هایفوتراپی صورت

کلینیک زیبایی گلدن رویال ، واقع در منطقه فرمانیه تهران ، یک کلینیک تخصصی است که تمامی ویژگی های لازم برای ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای را دارد. کافیست تا یکبار به کلینیک زیبایی گلدن رویال مراجعه کنید و کیفیت خدمات ارائه شده در این کلینیک را مشاهده کنید. شما لایق بهترین ها هستید و کلینیک زیبایی گلدن رویال بهترین ها را به شما ارائه می دهد.
 جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های : ۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸۳ – ۰۲۱۲۶۱۲۲۰۸۲  تماس بگیرید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار