کلاهبرداری به نام و رسم فامیل دور
کد خبر: ۲۲۳۰۹
تاریخ انتشار: 2015 December 25    -    ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

کلاهبرداری به نام و رسم فامیل دور

چهارم آبان امسال زن 73 ساله ای با مراجعه به ماموران کلانتری 101 تجریش با طرح شکایتی گفت: مردی حدود 40 ساله با طرح ادعای دروغین مبنی بر این که از بستگان دور بنده است، به بهانه تصادف رانندگی و نیاز شدید به پول از حس انساندوستانه من سوء استفاده و پس از گرفتن کارت عابر بانکم، 16 میلیون تومان از حسابم برداشت کرد.

در ادامه مشخص شد متهم با عابربانک شاکی طلا خریده است که ماموران با حضور در طلافروشی، چهره سارق را به دست آوردند.

همزمان با آغاز تحقیقات، زنان سالخورده دیگری با طرح شکایت عنوان کردند «فامیل دروغین» از آنها کلاهبرداری کرده است. در ادامه ماموران تصویر متهم را برای شناسایی در اختیار طلافروشان قرار دادند تا این که 18 آذر مردی به پلیس اطلاع داد فردی که به متهم تحت تعقیب شباهت دارد در حال تردد در محدوده بازار تجریش است.

به این ترتیب تیمی از ماموران سریع راهی محل شده و متهم را دستگیر کردند. محمدرضا 37 ساله پس از انتقال به پایگاه یکم و شناسایی توسط شاکیان پرونده، به ده‌ها فقره کلاهبرداری از پیرزنان از ابتدای امسال در مناطق مختلف شهر تهران اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به شگرد متهم، عکس او بدون پوشش منتشر می‌شود تا افرادی که از او شکایت دارند به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صـدر (مسیر شرق به غرب) ابتدای خیابان قلندری شمالی مراجعه کنند.
جام جم
آخرین اخبار