عمان و عراق، غول‌های آسیا را زمین‌گیر کردند
کد خبر: ۲۲۱۶۴۴
تاریخ انتشار: 2021 September 02    -    ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
در نخستین هفته از رقابت‌های انتخابی جتم جهانی در قاره آسیا نتایج دور از انتظاری رقم خورد و مدعیان اصلی صعود با ناکامی مواجه شدند.

در نخستین هفته از رقابت‌های انتخابی جتم جهانی در قاره آسیا نتایج دور از انتظاری رقم خورد و مدعیان اصلی صعود با ناکامی مواجه شدند.

دور نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا از امروز پنجشنبه با برگزاری یک دیدار از گروه B رقابت ها شروع شد که در آن ژاپن در ورزشگاه اوزاکا میزبان عمان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر عمان به پایان رسید.

عمان و عراق، غول‌های آسیا را زمین‌گیر کردند

نکته جالب توجه فوتبال خوبی بود که عمان در این دیدار ارائه کرد و توانست در چندین صحنه روی دروازه میزبان پرافتخار خود خطرساز ظاهر شود تا نشان دهد این تیم با شناخت پا به مسابقه گذاشته است و در نهایت در دقیقه ۸۸ اسلام الصبحی دروازه ژاپن را باز کرد.

در ادامه این رقابت ها امروز و از این گروه استرالیا با چین و عربستان با ویتنام دیدار می کنند که هر دو دیدار ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می شود.

به نقل از ایرنا؛ در نخستین دیدار گروه A تیم‌های کره‌جنوبی و عراق از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در چارچوب هفته نخست دور نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف هم رفتند که در پایان نتیجه مساوی به دست آمد.

شاگردان پائولو بنتو بازی را نسبت به میهمان خود بهتر آغاز کردند و فشار زیادی را در پنج دقیقه ابتدایی ایجاد کردند اما در ادامه تیم دیک ادووکات بر بازی مسلط شد و با دفاعی همه‌جانبه جلوی سون هیونگ مین و الباقی ستاره‌های کره را گرفتند.

عراقی‌ها در نیمه دوم جسارت بیشتری پیدا کردند و به سمت دروازه کره‌جنوبی هم آمدند. با این وجود توفیقی در خط حمله برای این تیم حاصل شد. در سوی مقابل حملات پراکنده کره با نمایش خوب گلر و مدافعان تیم میهمان دفع شد.

این اولین بازی گروه دوم بود که با تساوی بدون گل تمام شد تا نتیجه‌ای خوب برای ایران و دیگر تیم‌های این گروه باشد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ باید از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف سوریه بروند. امارات و لبنان هم از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه برگزارکننده آخرین بازی هفته اول گروه ۲ هستند. عراق هم با روحیه خوب باید در هفته دوم در قطر از ایران پذیرایی کند.

پیش از بازی کره جنوبی، ژاپن در خانه به عمان باخت تا اولین شگفتی رقم بخورد. حالا دیگر تیم بزرگ آسیا هم در خانه متوقف شد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار