بهترین و برترین گوشی‌های دور برد پاناسونیک
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۱۹۴۰۶
تاریخ انتشار: 2021 August 09    -    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

بهترین و برترین گوشی‌های دور برد پاناسونیک

برد یا آنتن دهی تلفن بی سیم، یکی از مهم‌ترین ملاک‌های مشتریان برای خرید این دستگاه‌ها محسوب می‌شود. منظور از برد، حداکثر مسافتی است که می‌توانید گوشی بیسیم را از دستگاه پایه فاصله دهید و هم‌چنان از آن برای برقراری مکالمه، استفاده کنید. طبیعی است که کاربران به دنبال تلفن‌هایی هستند که بیشترین آنتن‌دهی را داشته باشند. این‌جاست که گوشی‌های دور برد پاناسونیک، به انتخاب اول آن‌ها تبدیل می‌شوند. شرکت پاناسونیک در ساخت تلفن‌های بیسیم خود، بیش از هر چیزی، به آنتن دهی مناسب این محصولات توجه کرده است.

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین تلفن‌های دور برد (گوشی‌هایی که آنتن دهی مناسبی دارند) و همچنین نمایندگی فروش پاناسونیک آشنا کنیم. اگر به دنبال خرید یک گوشی بیسیم برای منازل بزرگ یا ساختمان‌های چند طبقه هستید، حتما تا پایان با ما همراه باشید. البته ناگفته نماند که تلفن‌های بیسیم پاناسونیک علاوه بر آنتن دهی عالی، از کیفیت، ماندگاری، قیمت و کاربری فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. بنابراین با هر متر و معیاری که به فکر خرید یک تلفن بی سیم هستید، پاناسونیک می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند.

چرا تلفن بیسیم پاناسونیک ؟

این روزها تلفن بیسیم پاناسونیک را می‌توان در هر خانه‌ای پیدا کرد! اما دلیل این همه محبوبیت چیست؟ چرا تلفن‌های بیسیم را در ایران تنها با نام و برند Panasonic می‌شناسند؟ برای پاسخ به این سوالات، باید به چند فاکتور مهم، توجه داشته باشیم. نخست این‌که کیفیت تلفن‌های پاناسونیک، در طول سال‌های متمادی، هیچ افتی نداشته و به خوبی امتحان خود را پس داده است. بر اساس تجربه می‌توان ادعا کرد که با خرید یک تلفن بیسیم پاناسونیک، تا چندین سال از خرید یک تلفن جدید، بی نیاز خواهید بود.

کیفیت بالای این محصولات، هزینه تعمیر و نگه‌داری آن‌ها را نیز به شدت کم کرده است. به صورت کلی، می‌توان ادعا کرد که تلفن‌های بیسیم پاناسونیک به ندرت دچار خرابی‌های ناگهانی و بی‌دلیل می‌شوند. جنس مواد  به کار رفته در ساخت قطعات این دستگاه‌ها (کلیدها، بدنه، بلندگو و ...) ماندگاری طولانی مدت آن‌ها را تضمین می‌کند.

تلفن‌های بیسیم پاناسونیک در مقایسه با محصولات سایر برندها، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. بنابراین خرید آن‌ها، از نظر مالی هم کاملا مقرون به صرفه است. به جرات می‌توان گفت که قیمت یک تلف بیسیم Panasonic در مقایسه با قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، واقعا شگفت انگیز است.

برد یا آنتن دهی بالا یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد تلفن‌های بیسیم پاناسونیک است. از این لحاظ، تلفن‌های پاناسونیک را نمی‌توان با هیچ‌کدام از برندهای رقیب، مقایسه کرد! برخی از این دستگاه‌ها، تا 50 متر در فضاهای بسته و 300 متر در محیط‌های باز، آنتن دهی دارند که واقعا مسافت قابل توجه‌ای است.

بهترین تلفن‌های دور برد پاناسونیک

ما در ادامه به معرفی برخی از مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک خواهیم پرداخت که از آنتن دهی مناسبی برخوردارند. از این دستگاه‌‌ها، می‌توانید در ساختمان‌ها و منازل چند طبقه و بزرگ استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که تمامی تلفن‌های پاناسونیک از نظر برد، در وضعیت مطلوبی قرار دارند. بنابراین فقط به مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند بسنده نکنید و با خیال راحت، هر کدام از تلفن‌هایی که دلخواهتان است را انتخاب کنید.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3711

تلفن بیسیم 3711 یکی از تلفن‌های میان رده پاناسونیک است که در کنار قابلیت‌های فراوان، از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است. اگر به دنبال یک تلفن دور برد و مقرون به صرفه هستید، KX-TG3711 می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. در فضاهای باز تا 300 متر و در درون ساختمان، تا 50 متر روی آنتن دهی این مدل حساب کنید. مدل مشابه این تلفن، تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tg3611bx است که آن هم همین ویژگی ها را دارد.

بهترین و برترین گوشی‌های دور برد پاناسونیک

تلفن پاناسونیک 3711 از یک گوشی بی سیم و یک دستگاه پایه کوچک تشکیل شده است. شارژدهی فوق‌العاده نیز یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز این تلفن به شمار می‌رود. در صورتی که باتری آن را به صورت کامل (به مدت 7 ساعت) شارژ کنید، می‌توانید تا 10 ساعت روی شارژدهی آن حساب کنید. از تلفن KX-TG3711 در منازل و دفاتر و ساختمان‌های کاری استفاده کنید و بهترین بازدهی را از آن، انتظار داشته باشید.

در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلفن بیسیم 3711 اشاره خواهیم کرد:

  1. صفحه نمایش باکیفیت و 1.8 اینچی
  2. قابلیت استفاده در نبود برق
  3. دفترچه مخاطبین اختصاصی
  4. دارای 30 آهنگ زنگ به صورت پیش فرض
  5. قابلیت اتصال به دیوار
  6. دارای نور نمایشگر و صفحه کلید

تلفن KX-TG3711 تنها 507 گرم وزن دارد و به راحتی روی دیوار هم نصب می‌شود. در صورت قطع شدن برق، می‌توانید گوشی بیسیم را روی دستگاه پایه قرار داده و با فشار دادن کلید اسپیکر، به برقراری تماس و مکالمه بپردازید.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6711

تلفن بیسیم 6711 یکی دیگر از تلفن‌های دور برد و مقرون به صرفه پاناسونیک محسوب می‌شود. این محصول در محیط‌های باز تا 300 متر و در فضاهای درون ساختمانی، تا 50 متر برد یا آنتن‌دهی دارد. KX-TG6711 از یک گوشی بیسیم و یک دستگاه پایه برخوردار است و با پشتیبانی از فناوری DECT 6.0 امنیت مکالمات شما را به صورت کامل، تامین خواهد کرد.

تلفن پاناسونیک 6711 از نظر شارژدهی در میان محصولات هم رده خود، کاملا بی‌نظیر است. این محصول در صورت شارژ کامل، تا 15 ساعت مکالمه بدون وقفه را پشتیبانی می‌کند که یک زمان فوق‌العاده محسوب می‌شود. در ساخت این تلفن از فناوری ECO هم استفاده شده که باعث کاهش مصرف باتری در فواصل نزدیک گوشی بیسیم و دستگاه پایه می‌شود.

در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات تلفن پاناسونیک KX-TG6711 اشاره خواهیم کرد:

  1. صفحه نمایش باکیفیت و 1.8 اینچی
  2. قابلیت استفاده در نبود برق
  3. دارای تقویم و منوی فارسی
  4. امکان مسدود کردن تماس‌های ورودی
  5. قابلیت ذخیره 100 شماره در دفترچه مخاطبین اختصاصی
  6. قابلیت اتصال به دیوار

گوشی بیسیم 6711 تنها 140 گرم وزن دارد که باعث می‌شود در مکالمات طولانی مدت، دست شما به هیچ عنوان خسته نشود. پشتیبانی از نور صفحه کلید هم شماره‌گیری در محیط‌های تاریک را بسیار ساده می‌کند.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3721

تلفن بیسیم 3721 را می‌توان در میان محصولات میان رده پاناسونیک قرار داد. قیمت این دستگاه در قیاس با قابلیت‌ها و امکاناتش، واقعا فوق‌العاده است. KX-TG3721 یک تلفن کاملا دور برد است و تا 50 متر در فضاهای بسته و 300 متر در محیط‌های باز، آنتن‌دهی دارد. منشی تلفنی 18 دقیقه‌ای یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این تلفن است که در میان محصولات هم‌قیمت، کاملا بی‌نظیر است.

بهترین و برترین گوشی‌های دور برد پاناسونیک

تلفن پاناسونیک 3721 حتی در نبود برق هم به خوبی کار می‌کند. به این منظور، باید گوشی بیسیم را روی دستگاه پایه قرار دهید و با فشار دادن کلید اسپیکر، به برقراری تماس و مکالمه بپردازید. علاوه بر این، روی بیس یا پایه هم کلیدهایی برای فعال کردن منشی تلفنی و گوش دادن به پیغام‌های ضبط شده، دیده می‌شوند. 10 ساعت شارژدهی مکالمه هم یکی دیگر از امتیازات این تلفن خوش ساخت و حرفه‌ای به شمار می‌رود.

در ادامه به بررسی مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های تلفن بیسیم 3721 خواهیم پرداخت:

  1. صفحه نمایش باکیفیت و 1.8 اینچی
  2. دارای نور پس زمینه در نمایش‌گر و صفحه کلید
  3. پشتیبانی از ECO برای کاهش مصرف باتری
  4. قابلیت مسدود کردن تماس‌های ورودی
  5. قابلیت اتصال به دیوار
  6. امکان ذخیره 100 شماره در دفترچه اختصاصی مخاطبین

این تلفن خوش ساخت از یک بلندگوی دیجیتال و حرفه‌ای برخوردار است که با فشار دادن کلید اسپیکر، می‌توانید از آن برای برقراری مکالمه، استفاده کنید. این قابلیت در مواقعی که قصد دارید هم‌زمان با صحبت تلفنی، به سایر کارهای خود هم بپردازید، یک مزیت ایده آل محسوب می‌شود.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6671

اگر می‌توانید کمی بیشتر هزینه کنید، تلفن‌های بالا را فراموش کنید و به سراغ KX-TG6671 بروید. این محصول حرفه‌‌ای از یک تلفن رومیزی و یک گوشی بیسیم تشکیل شده و تمام نیازهای شما را از یک گوشی دور برد پاناسونیک، برآورده خواهد ساخت. 13 ساعت شارژدهی مکالمه و پشتیبانی از تکنولوژی DECT 6.0 را هم به قابلیت‌ها این تلفن اضافه کنید تا مشخص شود که با چه محصول فوق‌العاده‌ای طرف هستیم.

همان‌طور که انتظار داریم تلفن بیسیم 6671 از یک منشی تلفنی هم برخوردار است که می‌توانید 18 دقیقه پیغام را در هر تماس ضبط کند. روی تلفن رومیزی 5 عدد کلید شماره‌گیر سریع دیده می‌شوند که برای دسترسی آسان به مخاطبین پرتکرار، تعبیه شده‌اند. علاوه بر این، می‌توانید تا سقف 100 شماره مجزا را روی دفترچه مخاطبین اختصاصی این تلفن، ذخیره کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی مهم‌ترین قابلیت‌های این تلفن خوش ساخت و حرفه‌ای بپردازیم:

  1. پشتیبانی از تکنولوژی ECO برای کاهش مصرف انرژی
  2. امکان اختصاص زنگ اختصاصی برای هر کدام از مخاطبین
  3. مسدود کردن تماس‌های ورودی
  4. دارای نور پس زمینه در صفحه کلید گوشی بیسیم
  5. نمایش‌گر 3.5 اینچی روی تلفن رومیزی
  6. دارای جک هدفون

در صورت قطع شدن برق، می‌توانید دو عدد باتری مخصوص را در محفظه پشتی تلفن رومیزی قرار دهید و از آن، برای برقراری تماس و مکالمه استفاده کنید. در این وضعیت، می‌توانید از گوشی بیسیم هم به صورت عادی استفاده کنید.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF320

تلفن پاناسونیک F320 یکی از تلفن‌های دور برد پاناسونیک است که در کشور ژاپن تولید می‌شود. این تلفن باکیفیت و حرفه‌ای تا 50 متر در محیط‌های بسته و 300 متر در فضاهای باز، برد یا آنتن دهی دارد. KX-TGF320 هم از یک تلفن رومیزی و یک عدد گوشی بیسیم تشکیل می‌شود. احتمالا شگفت‌زده می‌شوید اگر بدانید منشی تلفنی این دستگاه، قابلیت ضبط 40 دقیقه پیغام در هر تماس را دارد!

بهترین و برترین گوشی‌های دور برد پاناسونیک

17 ساعت شارژدهی مکالمه هم یکی دیگر از نقاط قوت تلفن بیسیم F320 محسوب می‌شود. پشتیبانی از قابلیت روم مانیتورینگ این تلفن را به یک انتخاب عالی برای مادران خانه‌دار تبدیل کرده است. علاوه بر این، تکنولوژی‌های ECO و DECT 6.0 هم در ساخت KX-TGF320 لحاظ شده‌اند. با بررسی تمام جوانب، به این نتیجه می‌رسیم که این تلفن خوش ساخت، تمام نیازهای کاربران را از یک تلفن خانگی برآورده خواهد کرد.

در ادامه با مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلفن پاناسونیک KX-TGF320 بیشتر آشنا خواهیم شد:

  1. قابلیت استفاده در نبود برق
  2. مسدود کردن تماس‌ها و پشتیبانی از حالت DND
  3. برخورداری از کلیدهای شماره‌گیر سریع
  4. امکان اشتراک دفترچه تلفن بین تلفن رومیزی و گوشی بیسیم
  5. قابلیت تنظیم صدا و تغییر صدای زنگ
  6. دارای بلندگوی دیجیتال و جک هدفون

کلیدهای روی صفحه کلید گوشی بیسیم F320 از نور پس زمینه برخوردار هستند. بنابراین حتی در شب و محیط‌های تاریک هم هیچ مشکلی برای شماره‌گیری و برقراری تماس نخواهید داشت.

آشنایی با سایر قابلیت‌های تلفن بیسیم پاناسونیک

همان‌طور که در ابتدای مقاله هم اشاره شد، برد یا آنتن‌دهی تنها یکی از قابلیت‌های تلفن‌های بیسیم پاناسونیک محسوب می‌شود. این تلفن‌ها از امکانات فراوانی برخوردار هستند که باعث شده تا مشتریان، برند Panasonic را به سایر برندها ترجیح دهند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  1. شارژدهی مناسب باتری در تمام مدل‌ها
  2. دفترچه مخاطبین اختصاصی برای ذخیره شماره‌های پرتکرار
  3. امکان مسدود کردن شماره‌های مزاحم
  4. منشی تلفنی
  5. روم مانیتورینگ
  6. کیفیت مناسب کلیدها
  7. ...

توجه داشته باشید که هرچقدر که امکانات و قابلیت‌های یک تلفن بیسیم پاناسونیک بیشتر باشند، قیمت آن هم بالاتر می‌رود. البته جای نگرانی نیست؛ زیرا پاناسونیک در ساخت این محصولات، سلیقه‌های مختلف را لحاظ کرده و تقریبا با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید یک مدل مناسب از تلفن بیسیم Panasonic را خریداری نمایید.

کلام پایانی

در این مقاله به بررسی بهترین مارک تلفن بی سیم و مدل های محبوب تلفن‌های دور برد پاناسونیک پرداختیم. در پایان باز هم تاکید می‌کنیم که تمام مدل‌های بی سیم Panasonic از آنتن‌دهی فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و ما صرفا برای آشنایی بیشتر شما عزیزان، این چند محصول را معرفی کردیم.

به عنوان یک توصیه بسیار مهم از شما عزیزان می‌خواهیم که تلفن‌های بیسیم پاناسونیک را تنها از مراکز و نمایندگی‌های رسمی و مجاز این شرکت در ایران خریداری نمایید.

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv