جزئیات ساخت ادامه سریال پرطرفدار و ستارگانش
کد خبر: ۲۱۸۰۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 August 01    -    ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
سریال درام بازی تاج وتخت که در سالهای پخش آن، بسیار موفق ظاهرشد؛ بینندگان خود را منتظر گذاشت تا این بار با نام دیگری چون "خانه‌ی اژدها" که قرار است سال آینده از شبکه hbo آماده پخش گردد، به خانه‌ی دوست داران خود بازگردد.

تاج و تخت این‌بار با نام جدید شما را شگفت‌زده میکند

تاج و تخت این‌بار با نام جدید شما را شگفت‌زده میکنداختصاصی تابناک با تو؛ سریال درام بازی تاج وتخت که در سالهای پخش آن، بسیار موفق ظاهرشد؛ بینندگان خودرا منتظر گذاشت تا این بار با نام دیگری چون "خانه‌ی اژدها" که قرار است سال آینده از شبکه hbo آماده پخش گردد، به خانه‌ی دوست داران خود بازگردد.

جزئیات سریال خانه‌ی اژدها:

این سریال که ادامه سریال بازی تاج وتخت است همواره جزو سریالهایی است که مردم سرتاسر جهان بی صبرانه منتظر پخش آن هستند وتمام  اخبار مرتبط با آن را دنبال میکنند؛ چرا که این سریال درمدت زمان پخش خود که از سال 2011 شروع وتا 2019 ادامه داشت همواره توفیقات بسیاری را درجذب مخاطب به دست آورد.

دست اندرکاران این سریال، هنوز درحال فیلمبرداری بخش هایی از آن در لوکیشن های متنوعی چون منطقه کارناوال ولندن هستند.

تاج و تخت این‌بار با نام جدید شما را شگفت‌زده میکند

عوامل سریال که  بالغ بر 10گروه بزرگ می‌باشند بخش عظیمی از لوکیشن های متنوع را آماده کرده‌اند چراکه این بار سریال قرار است اتفاقاتی که 300 سال پیش از  بازی تاج وتخت روی داده است را روایت بکند.

زمان دقیق پخش  سریال خانه اژدها:

جورج ار. مارتن نویسنده بازی تاج و تخت طی مصاحبه‌ای در دانشگاه نورث وسترن آمریکا  از زمان نزدیک پخش فصل جدید آن خبر داد تاجایی که احتمال داد بهار 2022 بین ماه های مارس و ژوئن، موعد پخش آن فرا میرسد.

بنابر گفته این نویسنده، مخاطبان از  این خبر بسیار خشنود شدند و بی صبرانه در انتظار سریالی هستند که فصل آخر آن سال 2019به پایان رسید.

تاج و تخت این‌بار با نام جدید شما را شگفت‌زده میکند

نماهایی از سریال House of the Dragon

شاخص ترین ستارگان در سریال خانه ی اژدها :

*مایلی الکوک* از جوان ترین چهره هایی است که در فصل جدید این سریال حضور دارد و قرار است که نقش جوانی ملکه *راینیرا تارجین* که همان دختر بزرگ پادشاه است را ایفا کند. دختری که خون خاندان *والریان* در رگهای او جاری‌ست ومیتواند اژدها را در ماجراها هدایت بکند و این درحالی است که * اما دآرسی * نقش میانسالی  این ملکه را ایفا کرده بود.

تاج و تخت این‌بار با نام جدید شما را شگفت‌زده میکند

*امیلیا کاری* نیز برای نقش آفرینی  جوانی شخصیت Alicent Hightower به این مجموعه پیوست. این شخصیت دختر پادشاه *اتو هایتاور* است و زیباترین بانو درمیان اقلیم‌های هفت گانه به شمار میرود.این بانو در کاخ سرخ بزرگ شد و از زیرکی و اراده ی بالایی برخوردار است و ستاره ای چون* اولویا کوک *نقش بزرگسالی این شخصیت را در کنار بازیگر مطرحی چون *پدی کونسیدین *که درنقش پادشاه* اتو هایتاور* است ایفا میکند هم چنین*  ایف بیست* نیز در نقش ملکهRhaenys  velaryonایفای نقش کرده است.

تاج و تخت این‌بار با نام جدید شما را شگفت‌زده میکند

امیلیا کاری

تاج و تخت این‌بار با نام جدید شما را شگفت‌زده میکند

اولیویا کوک

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
0
3
امیدوارم تا اون موقع زنده باشم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار