پالتوها و بالاپوش های محبوب زنانه زمستان ٢٠١٦
کد خبر: ۲۱۶۷۳
تاریخ انتشار: 2015 December 19    -    ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
bato-adv
bato-adv
بخش اول از پالتوها و بالاپوش های محبوب زنانه زمستان ٢٠١٦طرح های چهارخانه و گینگام ها هستند.طرحهای چهارخانه ای این پالتوها که متشکل از حداقل دو یا سه رنگ هست هم با یک پوشش اسپورت و هم با ظاهری ساده ترکیب می شود.اگر انرژی بالایی دارید و عاشق رنگها هستید از این طرح غفلت نکنید.
طرح های چهارخانه و گینگام ها

پالتوها و بالاپوش های محبوب زنانه زمستان  ٢٠١٦

بخش اول از پالتوها و بالاپوش های محبوب زنانه زمستان  ٢٠١٦طرح های چهارخانه و گینگام ها هستند.طرحهای چهارخانه ای این پالتوها که متشکل از حداقل دو یا سه رنگ هست هم با یک پوشش اسپورت و هم با ظاهری ساده ترکیب می شود.اگر انرژی بالایی دارید و عاشق رنگها هستید از این طرح غفلت نکنید.

پالتوهای جیر و پوست :

پالتوها و بالاپوش های محبوب زنانه زمستان  ٢٠١٦

چندی است که جیر و پوست را در انواع پوشاک و ملزومات آن مشاهده می کنیم.گاه در سبک کانتری باجزییات ریش ریش معروفش و گاه با حال و هوای بوهم دهه هفتادی در قالب بارانی های آن.اما چیزی که عیان است، این است که این متریال خیال فاصله گرفتن از دنیای مد را ندارد.چنان که در سری پالتوهای زمستان امسال هم نام خود را در میان ترندها به ثبت رسانده است.این متریال در قالب پالتو های سبک بارانی و یا ژاکتهای کوتاه محبوبیت زیادی یافته است.اگر شما اهل استایلی پر ادعا و در عین حال ساده هستید از قافله پوست و جیر پوشان عقب نمانید.با رنگهای آبی، کرم ،قهوه ای ،مشکی و نیز با شومیز و شلوار جین به راحتی و بدون زحمت ترکیب می شود.

پانچو و شنل :

پالتوها و بالاپوش های محبوب زنانه زمستان  ٢٠١٦

پانچو ها نیز با انواع طرح های قبیله ای و محلی یا چهارخانه و یا تکرنگ از ترندهای زمستان امسال هستند. راحتی پانچو به مثال پتویی نرم که به تن کشیده اید برای روزهای نه چندان سرد زمستان مناسب است.انواع کمر دار یا کلاه دار و یقه دار این پانچوها از مدلهای خیلی محبوب است.با چکمه های خیلی بلند بالای زانو استایل زیبایی ایجاد می کند و نیز با سبک پوشش بوهم بسیار هماهنگ است.

پالتوهای سایز بزرگ طوسی :

طوسی از رنگهای برازنده زمستان و سرما هست دهه هاست که انواع تن های رنگ طوسی در لباسهای زمستانی خودنمایی می کند . در دو سال اخیر پالتوهای اورسایز از المان های بسیار هیت به شمار می رفت که اینبار در رنگ طوسی به راه خود ادامه می دهد.این پالتوهاکه جنسشان  اغلب کشمیر و فوتر هست هم به شکل ماکسی و بلند و هم کوتاه ، یا کمردار  مدل Bath Robe (حوله حمام) یا روبداشمبر طراحی شده اند.اگر ماسکولین پوش هستید این مدل یکی از عناصر این سبک می باشد و ظاهر شما را تکمیل تر خواهد کرد.

مدوپوشاک
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv