محبوب ترین گل نکونام بین 100 گل باشگاهی جواد+عکس
کد خبر: ۲۱۶۳۲
تاریخ انتشار: 2015 December 19    -    ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰

محبوب ترین گل نکونام بین 100 گل باشگاهی جواد+عکس

نکونام همین چند روز پیش به رکورد 100 گل باشگاهی رسید. از گلزنی به رئال مادرید در برنابئو تا گلزنی به قعرنشین لیگ برتر ایران. جواد به رکورد تازه ای رسید؛ 100 گل باشگاهی. رکوردی که تا به حال هیچ هافبک دفاعی در ایران آن را به دست نیاورده، از کریم باقری گرفته تا تیموریان و دیگر هافبک دفاعی های نامی فوتبال فوتبال ایران. نکونام اما با اتکا به شم گلزنی اش، توانست به چنین رکوردی برسد.

 از مجموع 100 گل، او 24 گل را در لالیگا اسپانیا به ثمر رسانده که به کارنامه او اعتبار خاصی داده است. نکونام سابقه گلزنی به تیم های چون ویارئال، سوسیداد، رئال بتیس، وایادولید، اتلتیکو مادرید و... را در کارنامه دارد اما بی شک به یادماندنی ترین گل تاریخش، همان گلی بود که به رئال مادرید زد. این گل در تاریخ فوتبال ایران هم باقی می ماند؛ شبی که یک ایرانی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دروازه رئال مادرید و دروازه بان بزرگی چون کاسیاس را باز کرد. نکونام 45 گل برای پاس، 3 گل برای الوحده امارات، 5 گل برای الشارجه، 24 گل برای اوساسونا(دوره اول حضورش)، 8 گل برای استقلال، 8 گل برای الکویت، 5 گل برای اوساسونا(دوره دوم) و سه گل برای سایپا تا این لحظه به ثمر رسانده است.

خود نکونام به خبرآنلاین می گوید: گلی که به کاسیاس در برنابئو زدم را دوست دارم. در بازی دوستانه با لاتزیو هم یک گل از فاصله دور زدم که واقعا برایم بیاد ماندنی است. یکی دیگر از گل هایی که برایم بیاد ماندنی بوده و هیچوقت از یادم نمی رود، گل به بوردو در جام یوفا بود. دقیقه 120 گل زدم که ورزشگاه خانگی اوساسونا منفجر شد. حس خیلی خوبی بود. تیم به جمع یک هشتم نهایی رسید. آن شب پامپلونا نخوابید و مردم تا پاسی از شب در خیابان شادی می کردند.

محبوب ترین گل نکونام بین 100 گل باشگاهی جواد+عکس


تابناک ورزشی
آخرین اخبار