۵ ایده برای کیک تولد خاص دخترانه
کد خبر: ۲۱۴۱۳۱
تاریخ انتشار: 2021 June 12    -    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳

روز تولد برای اکثر افراد از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این میان روز تولد برای دخترخانم‌ها در هر رده سنی بسیار مهم و تکرار ناشدنی است. شاید به دلیل احساساتی بودن آن‌ها باشد اما تقریبا همه دوستان و اعضای خانواده سعی می‌کنند تا تاریخ تولد دختر عزیز دردانه خود را به خاطر بسپارند و به هر نحوی او را در روز تولدش سورپرایز و خوشحال کنند. خوشحال کردن آن‌ها کار سختی نیست و به راحتی می‌توان با برگزاری یک جشن کوچک و ساده آن‌ها را شگفت زده کرد.

برای برگزاری تولدهای دخترانه ایده‌های بسیاری وجود دارد که با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانید جشن موردنظر را برگزار کنید. اگر قصد فراهم کردن مقدمات یک جشن تولد خاص دخترانه را دارید و تصمیم‌گیری در رابطه با سفارش کیک تولد برایتان مشکل است، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در اینجا قصد داریم شما را با 5 ایده برای کیک تولد خاص دخترانه آشنا کنیم.

5 ایده برای کیک تولد خاص دخترانه

1. کیک تولد عروسکی دخترانه، انتخابی مناسب برای پرنسس‌های خانه

دخترها پرنسس خانه هستند و به راحتی احساسات خود را بروز می‌دهند. بنابراین انتخاب کیک تولد برای آن‌ها کار سخت و مشکلی نیست. کیک عروسکی یک کیک تولد خاص و هیجان‌انگیز برای دختربچه‌ها است که آن‌ها را بسیار شگفت زده می‌کند. کیک عروسکی یکی از پرطرفدارترین مدل کیک تولد دخترانه است.

باتوجه به علاقه و سلیقه دختر عزیزتان می‌توانید کیک عروسکی موردنظر را سفارش دهید. کیک عروسکی طرح سیندرلا، السا، سفیدبرفی و باربی از جمله کیک‌های عروسکی پرطرفدار در بین دختربچه‌های دوست داشتنی هستند.

2.      کیک تولد دخترانه فانتزی، کیک تولد جذاب و ساده دخترانه

کیک تولد فانتزی یکی دیگر از کیک‌های جذاب و کاربردی برای برگزاری یک مهمانی تمام عیار دخترانه است. کیک‌های فانتزی اغلب با فوندانت تهیه می‌شوند و شما می‌توانید طرح دلخواه خود را به راحتی به کمک فوندانت در این کیک‌ها اجرایی کنید. کیک‌های فانتزی انتخاب بسیار خوبی برای دخترهای نوجوان هستند.

 می‌توانید برای کیک تولد دخترانه فانتزی می‌توانید از طرح‌هایی مانند تاج، گل، شخصیت‌های موردعلاقه متولد، چاپ عکس و طراحی اکسسوری‌های موردعلاقه او استفاده کنید. کیک‌های فانتزی را می‌توانید با خیال راحت برای دختربچه‌های 3_2 ساله تا دخترهای جوان 25 ساله سفارش دهید.

5 ایده برای کیک تولد خاص دخترانه

3. کیک‌ تولد دخترانه ساده، کیک تولد ارزان دخترانه

کیک‌های ساده دخترانه انتخابی بی‌نظیر برای برگزاری مهمانی‌های کوچک و خانوادگی هستند. کیک ساده دخترانه را می‌توانید به راحتی در منزل با استفاده از پودر کیک‌های آماده تهیه کنید. با کمی خامه فرم گرفته آن را تزئین کنید و از برگزاری یک مهمانی جذاب خانوادگی لذت ببرید. اگر می‌خواهید کمی رنگ و لعاب به کیک دهید، پیشنهاد می‌کنیم از خامه‌های رنگی برای تزئین آن استفاده کنید.

 کمتر دختری پیدا می‌شود که به شکلات و پاستیل علاقه نداشته باشد، بنابراین می‌توانید کیک خانگی خود را با استفاده از شکلات و پاستیل جذابتر از قبل کنید. کیک تولد ساده دخترانه شاید در نگاه اول کیک خاصی برای تولد دختر عزیز شما نباشد، اما با استفاده از ایده‌های خلاقانه و افزودنی‌های خوشمزه می‌توانید آن را به یک کیک خاص و ویژه تبدیل کنید.

4. کیک تولد رنگین کمانی، انتخابی منحصربه‌فرد برای کیک تولد دخترانه

دخترها معمولا عاشق رنگ و دنیای رنگ‌ها هستند بنابراین کیک‌های رنگین کمانی یا کیک‌های رنگی انتخاب بسیار خوبی برای آن‌ها هستند. می‌توانید یک کیک با روکش فوندانت سفید سفارش دهید که با برش آن بخش‌های رنگین کمانی لایه‌های کیک، متولد و مهمانان را شگفت زده کند. کیک‌های رنگی مانند کیک صورتی و کیک تولد بنفش نیز انتخابی کامل و منحصربه‌فرد برای تولدهای دخترانه هستند.

 برای طراحی کیک‌های صورتی می‌توانید از گل‌های صورتی زیبا و تاج‌های طلایی استفاده کنید. کیک تولد دخترانه را می‌توانید با توجه به رنگ موردعلاقه دخترتان سفارش دهید و کلیشه‌ها را کنار بگذارید. اگر او به رنگ آبی یا سورمه‌ای علاقه دارد هیچ ایرادی ندارد که کیک او با رنگ‌های آبی طراحی شود. مهم‌ترین نکته در سفارش کیک تولد رضایت و خوشحالی فرد متولد است.

5 ایده برای کیک تولد خاص دخترانه

5. کیک تولد متناسب با شغل، خاص‌ترین کیک تولد دخترانه

کیک تولد متناسب با شغل آینده می‌تواند یک انتخاب هیجان انگیز برای دختر شما باشد. بی شک از علاقه فرزند و دوست خود به شغل‌های آینده‌اش مطلع هستید. اگر متولد مشغول به کاری است می‌توانید کیک را با توجه به حرفه‌ای که به آن مشغول است سفارش دهید. اگر به کاری مشغول نیست می‌توانید کیک را با توجه به علاقه او به شغل‌های آینده مدنظرش طراحی کنید. بی شک این کیک می‌تواند بهترین انتخاب و یکی جذابترین هدیه‌های تولد برای او باشد.

کیک ویترین، همراه شما در روز تولد دختر عزیزتان

اگر تولد دخترتان نزدیک است و برای این روز خاطره‌انگیز به دنبال کیک تولد دخترانه فانتزی با بهترین کیفیت و زیباترین طراحی هستید، کیک ویترین آماده دریافت و انجام سفارش‌های شما برای جشن تولد پرنسس خانه‌تان است. کیک ویترین با همراهی بهترین قنادان در زمینه تخصصی خود آماده ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین کیک‌های فانتزی دخترانه است. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول موردنظر می‌توانید با شماره 02166567512 تماس بگیرید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار