چهره معروف روسی ثروتمندترین فرد امارات لقب گرفت
کد خبر: ۲۱۴۱۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 June 12    -    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مجله آمریکایی "فوربس" طبقه بندی سالانه ثروتمندترین افراد جهان را برای سال 2021 منتشر کرد و این طبقه بندی شامل لیست ثروتمندترین افراد امارات نیز بود. در فهرست ثروتمندترینهای امارات ۱۱ نفر به چشم می‌خوردند.

چهره معروف روسی ثروتمندترین فرد امارات لقب گرفت

چهره معروف روسی ثروتمندترین فرد امارات لقب گرفتاختصاصی تابناک با تو؛ مجله آمریکایی "فوربس" طبقه بندی سالانه ثروتمندترین افراد جهان را برای سال 2021 منتشر کرد و این طبقه بندی شامل لیست ثروتمندترین افراد امارات نیز بود. در فهرست ثروتمندترینهای امارات ۱۱ نفر به چشم می‌خوردند.

نکته قابل توجه در این لیست این است که بنیانگذار برنامه "تلگرام" ، تاجر روسی پاول دوروف، در صدر لیست ثروتمندترین افراد امارات قرار دارد و "فوربس" ثروت او را حدود 17.2 میلیارد دلار برآورد کرده‌است. دوروف در لیست ثروتمندترین افراد جهان در رتبه ۱۱۲ قرار گرفت. دوروف علاوه بر اینکه بنیانگذار اپلیکیشن تلگرام است، بنیانگذار بزرگترین شبکه اجتماعی روسیه وکونتاکتی نیز هست.

پاول دوروف در سن پترزبورگ روسیه متولد شد، این تاجر روسی علاوه بر تابعیت روسیه تابعیت "سنت کیتس و نویس"، جزیره ای را دارد که بین اقیانوس اطلس و دریای کارائیب واقع شده است. دوروف، ساکن دبی امارات متحده عربی است و به او لقب زاکربرگ روسی را داده‌اند. 

چهره معروف روسی ثروتمندترین فرد امارات لقب گرفت

بعد از او، یوسف علی، با ثروت تقریبی 4.8 میلیارد دلار در مکان دوم در لیست ثروتمندان امارات قرار دارد. یوسف علی پادشاه خرده فروشی در خاورمیانه محسوب می شود، وی گروه "هایپرمارکت لولو" را اداره می کند، درآمد تخمینی او بیش از 7.4 میلیارد دلار و صاحب 193 فروشگاه است.

مجید آل فتایم و خانواده اش با ثروت 3.6 میلیارد دلار در جایگاه سوم قرار گرفتند. این تاجر موفق به توسعه و مدیریت تعداد زیادی از مراکز خرید از جمله مال امارات شد و شرکت تابعه وی دارای فروشگاه های خرده فروشی کارفور در خاورمیانه و شمال آفریقا است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
2
2
ماجد الفطیم درست هست
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
1
11
چرا ایران برای هیچ فرد ثروت مند. دانشمند مومن جاذبه ندارد ولی کشور های اروپایی حتی عربی دارد؟ این از ضعف ایدلوژی ایران نیست.
رضا تبریز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
0
6
تلگرامت خیلی عالیه پاول جون؛ مرسی که هستی :)
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار