جایزه‌های نقدی برای دریافت کنندگان واکسن کرونا
کد خبر: ۲۱۳۱۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 June 02    -    ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
این روش بهترین سبک انگیزه دادن توسط ایالت متحده آمریكا در جهت تلاش برای متقاعد كردن افراد مخالف و بدبین نسبت به واکسیناسیون کرونا است.

جایزه‌های نقدی برای دریافت کنندگان واکسن کرونا

جایزه‌های نقدی برای دریافت کنندگان واکسن کرونااختصاصی تابناک با تو؛ ایالت کالیفرنیای آمریکا در نظر دارد ۱۱۶.۵ میلیون دلار کارت نقدی و هدیه برای ساکنینی که قبل از ۱۵ ژوئن واکسن کرونا دریافت می‌کنند، هزینه کند.

این روش بهترین سبک انگیزه دادن توسط ایالت متحده آمریكا در جهت تلاش برای متقاعد كردن افراد مخالف و بدبین نسبت به واکسیناسیون کروناست.

اقدام فرماندار دموکرات گاوین‌نیوزوم بخشی از تلاش‌ها برای تقویت کمپین‌های واکسیناسیون است، در حالی که دولت آماده می شود اقتصاد خود را در ۱۵ ژوئن کامل باز کند.

ده نفر از واکسینه شوندگان کالیفرنیا که قبل از تاریخ ذکرشده واکسینه شوند در قرعه‌کشی جایزه ۱.۵ میلیون دلاری شرکت داده خواهند شد و هر کدام برنده ۱.۵ میلیون دلار خواهند شد و ۳۰ نفر هم هر کدام ۵۰ هزار دلار برنده می شوند.

جایزه‌های نقدی برای دریافت کنندگان واکسن کرونا

این ایالت گفت که دو میلیون واکسینه شده از روز پنجشنبه در کالیفرنیا هرکدام ۵۰ دلار کارت هدیه به صورت نقدی یا مواد غذایی برنده می‌شوند.

دکتر توماس آراگون، مدیر گروه بهداشت عمومی کالیفرنیا گفت: برخی از مردم کالیفرنیا آمادگی دریافت واکسن COVID-۱۹ را در روز اول نداشتند. این برنامه برای تشویق مردم به واکسن زدن برای حفظ امنیت بهداشتی کالیفرنیا طراحی شده است.

نیوزوم روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در لس آنجلس اضافه کرد، تمام مردم کالیفرنیا که از زمان اولین واکسن سازی در این ایالت واکسینه شده اند، برای دریافت جوایز بزرگ وارد طرح می‌شوند.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
3
8
دقيقا شبيه ايران
مهدی
|
-
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
2
یا پیغمبر الوالعظم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار