انقلابی شگرف در صنعت ساختمان سازی
کد خبر: ۲۱۳۰۶۳
تاریخ انتشار: 2021 June 01    -    ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
از زمان معرفی ساندویچ پانل‌ها به عنوان سازه و مصالح پیش ساخته، روز به روز استفاده از مصالح قدیمی کم‌تر از گذشته شده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و کیفیت بالای مصالح و سازه‌های پیش ساخته، سازندگان تمایل بیشتری به استفاده از این مصالح در ساختمان‌های خود پیدا کرده اند.

انقلابی شگرف در صنعت ساختمان سازی

انقلابی شگرف در صنعت ساختمان سازی«تابناک با تو» - از زمان معرفی ساندویچ پانل ها به عنوان سازه و مصالح پیش ساخته، روز به روز استفاده از مصالح قدیمی کم تر از گذشته شده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، و کیفیت بالای مصالح و سازه های پیش ساخته، سازندگان تمایل بیشتری به استفاده از این مصالح در ساختمان های خود پیدا کرده اند. در صنعت ساختمان سازی ساندویچ پانل در انواع سقفی و دیواری جایگاه ویژه ای در بین مهندسان دارد. این سازه پیشرفته به طور کلی از سه لایه اصلی تشکیل شده است و بسته به نوع کاربرد در اندازه و انواع محتلفی تولید و روانه بازار می شود. مجموعه کبیر پانل این امکان را برای تمامی مشتریان فراهم نموده است تا با بهترین قیمت موجود در بازار و اندازه سفارشی، مشتریان اقدام به ثبت سفارش نمایند.

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل یک متریال ساختمانی پیش ساخته منحصر بفرد در زمینه ساخت و ساز می باشد. ساختار ساندویچ پانل شامل دو لایه از یک ماده سفت و سخت می باشد که به هر دو طرف پانل ها یک هسته سبک وزن متصل شده است. یکی از مزیت های بزرگ این محصول سبک بودن آن می باشد که برای ساخت دیوار و یا سقف ها از این محصول استفاده می شود.

انواع ساندویچ پانل

به طور کلی ساندویچ پانل ها به دو دسته اصلی سقفی و دیواری تقسیم بندی می شوند که هر یک دارای مدل مختص به خود هستند.

ساندویچ پانل سقفی

یکی از مدل های اصلی ساندویچ پانل ها، ساندویچ پانل سقفی می باشد. استفاده از این سازه محبوب باعث شده است کم تر کسی به فکر استفاده از مصالح سنتی باشد. استفاده از ساندویچ پانل سقفی بسیار ساده است فقط شما باید با استفاده از پیچ های سرمته پانل ها در کنار یک دیگر قرار دهید. پانل سقفی در ۲ نوع ساندویچ پانل سه گام و پنج گام ساخته می شود.

موارد استفاده از ساندویچ پانل سقفی

بطور کل شما می توانید با استفاده از ساندویچ پانل سقفی این محیط ها را پوشش دهید:

- سقف سالن های ورزشی

- سوله ها

- تعمیرگاه های سیار

- انبارها

انعطاف پذیری بالای این محصول سبب شده است که شما بسته نوع نیاز و اندازه دلخواه این محصول را سفارش دهید.

انقلابی شگرف در صنعت ساختمان سازی

مدل های ساندویچ پانل سقفی

پانل سقفی پنج گام

یکی از مدل های پرکاربرد در بین مدل های پانل سقفی، پانل سقفی پنج گام می باشد. در ساخت این مدل از پلی یورتان درجه ۱ استفاده شده است تا در برابر هرگونه فشار، مقاومت و تحمل بار بیشتری را از خود نشان دهد. مدل پنج گام دارای رنگ بندی بسیاری می باشد که این موضوع به شما کمک می کند تا جلوه ای متفاومت به خانه و محل کار زندگی خود دهید.

پانل سقفی آلومینیوم

در مدل های سفارشی و ویژه از ورق آلومنیوم بجای هسته پلی اورتان در ساخت پانل های سقفی استفاده می شود. از ویژگی مدل های سقفی ساخته شده با آلومینویم می توان به انعطاف پذیری بالا اشاره کرد. این نوع دارای ۱۰۰ سانتی متر عرض مفید و ۱۰۸ سانتی متر اورلب می باشد.

پانل سقفی گالوانیزه

در ساخت این نوع مدل از ورق گالوانیزه استفاده می شود؛ دلیل استفاده از این ورق های گالوانیزه بالا بردن پانل ها در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و در نهایت بالا بردن عمر محصول می باشد.

ساندویچ پانل دیواری

اگر بدنبال پوشش قرار دادن دیوار‌های خود هستید، بهترین گزینه برای شما می‌تواند ساندویچ پانل دیواری باشد. وزن کم این محصول می‌تواند شما را در اجرای هر طرحی که در ذهن دارید یاری دهد. ساختار پانل‌های دیواری نزدیک به ساندویچ پانل‌های سقفی می‌باشد. لایه میانی این محصول از جنس فوم پلی استایرن، پشم شیشه، پشم سنگ وپلی اورتان می‌باشد.

مدل های ساندویچ پانل دیواری

تنوع و نوع استفاده از مواد برای ساخت این محصول بالاست. از مدل های معروف این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- ساندویچ پانل دیواری ساده

- ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی

- ساندویچ پانل دیواری طرح دار

شما می توانید مدل های بالا در اندازه مورد نیاز خود از کبیر پانل سفارش دهید.

کبیر پانل

اگر قصد استفاده از سازه‌های مدرن را دارید، ساندویچ پانل (ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری) می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. کبیر پانل یکی از تولید کنندگان انواع ساندویچ پانل در ایران این بستر را برای شما فراهم نموده است تا با مناسب‌ترین قیمت ساندویچ پانل را خریداری نمایید. جهت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

منبع: سرپوش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار