استایل جالب سلبریتی ها در اسکار ۲۰۲۱
کد خبر: ۲۱۰۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 April 27    -    ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
آنتونی هاپکینز برای بازی در فیلم پدر در اسکار 2021 جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد دریافت کرد، اما این جایزه در فضای مجازی با انتقادات زیادی از سوی کاربران روبرو شد. این انتقادات به دلیل عدم اعطای جایزه به بازیگر فقید "چادویک بوسمن" که اولین بازیگر سیاه پوستی است که پس از مرگش برای یک بار نامزد شد بوده‌است.

عکس های جالب از اسکار ۲۰۲۱اختصاصی تابناک با تو؛ برگزاری مراسم اسکار باعث شد تا برخی از ستاره‌ها، روی فرش قرمز عکس یادگاری بگیرند و صحنه‌های جالبی رقم بزنند. شاید یکی از جالب‌ترین عکس‌ها، پسر نه ساله آلان‌کیم ستاره فیلم Minari باشد. او طوری رفتار می‌کرد که انگار بارها روی فرش قرمز راه رفته‌است، جوراب‌های او با هم متفاوت بودند. او به جای شلوار، شرت پوشیده بود.

عکس های جالب از اسکار ۲۰۲۱

عکس های جالب از اسکار ۲۰۲۱

 عکس‌های رمانتیک مراسم اسکار به ریز‌احمد و همسرش تعلق داشت. او تنها مسلمان حاضر روی فرش قرمز اسکار ۲۰۲۱ بود. برای اولین بار در تاریخ اسکار، ریز احمد بازیگر 38 ساله مسلمان بریتانیایی با اصالت پاکستانی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

عکس های جالب از اسکار ۲۰۲۱

عکس های جالب از اسکار ۲۰۲۱

دانیال کالویا و دوستش لیزلی‌ادودم‌جونیور نیز از دیگر افراد حاضر در مراسم اسکار بودند که با شوخی‌های گاه و بیگاهشان مورد توجه قرار گرفتند. امسال مراسم اسکار تحت تأثیر کرونا ویروس بود. پل راسی هم از دیگر افراد حاضر در مراسم به شمار می‌رفت.

عکس های جالب از اسکار ۲۰۲۱

دوشنبه نود و سومین مراسم اسکار در Union Station در لس آنجلس برگزار شد و بسیاری از ستاره‌ها و فیلم‌ها از جمله فیلم پدر جایزه بهترین فیلمنامه بر اساس یک اثر ادبی و آنتونی هاپکینز، برنده بهتری بازیگر اصلی شد.

آنتونی هاپکینز برای بازی در فیلم پدر در اسکار 2021 جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد دریافت کرد، اما این جایزه در فضای مجازی با انتقادات زیادی از سوی کاربران روبرو شد. این انتقادات به دلیل عدم اعطای جایزه به بازیگر فقید "چادویک بوزمن" است که اولین بازیگر سیاه پوستی به شمار می‌رود که پس از مرگش  نامزد اسکار شد. 

عکس های جالب از اسکار ۲۰۲۱

سازمان دهندگان اسکار به دلیل برنده شدن هاپکینز مورد انتقاد شدید در شبکه های اجتماعی قرار گرفتند.

شایان ذکر است که چادویک بوزمن سال گذشته پس از 4 سال مبارزه با سرطان روده بزرگ درگذشت. 

عکس های جالب از اسکار ۲۰۲۱

یون یه جونگ بازیگر کره جنوبی برای بازی در نقش مکمل در فیلم "Minari" جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را بدست آورد."یونگ" پس از دریافت جایزه به برد پیت نگاه کرد و بسیار خجالتی به او گفت: من بسیار از دیدن تو خوشحالم برد.

عکس های جالب از اسکار ۲۰۲۱

 

عکس های جالب از سلبریتی ها در اسکار ۲۰۲۱

 

عکس های جالب از سلبریتی ها در اسکار ۲۰۲۱

 

عکس های جالب از سلبریتی ها در اسکار ۲۰۲۱

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
1
منظورت از استايل جالب استايل قابل انتشار ديگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار