تعطیلی بازار تهران یک هفته دیگر تمدید شد
کد خبر: ۲۰۹۷۳۷
تاریخ انتشار: 2021 April 23    -    ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به تمدید تعطیلات کرونایی اصناف، گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا ، تعطیلات صنوف گروه های شغلی دو، سه و چهار به مدت یک هفته تمدید شد.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به تمدید تعطیلات کرونایی اصناف، گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا ، تعطیلات صنوف گروه های شغلی دو، سه و چهار به مدت یک هفته تمدید شد.

قاسم نوده فراهانی درباره تمدید محدودیت های ضد کرونایی در تهران، گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغ استاندار تهران، مبنی بر تمدید یک هفته ای محدودیت های ضد کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی، در شهر تهران تعطیلات گروههای شغلی دو، سه و چهار اصناف به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: براساس این ابلاغ گروه های شغلی یک همچنان می توانند هفته آینده با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت داشته باشند.

وی اظهار داشت: بازار بزرگ تهران نیز مشمول این تعطیلات می شود و براساس مصوبه ستاد ملی کرونا تمامی مشاغل گروه دو، سه و چهار در بازار تهران نیز تعطیل خواهند بود.

نوده فراهانی با تاکید بر اینکه اصناف مکلف به رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا هستند، گفت: در راستای حفظ سلامتی مردم با متخلفان احتمالی برابر قانون برخورد می شود و در صورت مشاهده تخلف اصناف مطابق دستور قضایی واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهند شد.

وی بیان داشت: امیدواریم ستاد ملی کرونا در راستای حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا دستور تعطیلی اماکن شلوغ را نیز صادر کند.

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه این گونه تعطیلات در شرایط سخت اقتصادی موجب ضرر و زیان مالی شدید به اصناف می شود، گفت: برابر مسئولیت اجتماعی و با توجه به افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا اصناف خود را مکلف به رعایت دستورالعمل ها می دانند لذا علیرغم مشکلات مالی همکاری لازم را در خصوص این تعطیلات خواهند داشت.

وی همچنین با انتقاد از تعطیلی صنوف و فعالیت سازمان های مرتبط با اصناف بیان داشت: اصناف برای فعالیت آمادگی اجرای دقیق هر نوع پروتکل بهداشتی را دارند اما بسته بودن واحدهای صنفی و فعالیت سازمان امور مالیاتی و بانک ها با توجه به مشکلات و شرایط سخت اقتصادی اصناف کارشناسی نیست.

نوده فراهانی اظهار داشت: تمدید تعطیلی صنوف گروه های شغلی دو، سه وچهار از شنبه 4 اردیبهشت آغاز و جمعه 10 اردیبهشت ادامه دارد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار