کلاهبردار سایت دیوار دستگیر شد
کد خبر: ۲۰۹۷۱۷
تاریخ انتشار: 2021 April 22    -    ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
 فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای در سایت دیوار خبر داد.
 فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای در سایت دیوار خبر داد.
 
سرهنگ کامران ملکی فرمانده انتظامی فردیس اعلام کرد که در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق سایت دیوار به پلیس آگاهی فردیس، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.
 
وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که متهم از طریق سایت دیوار طعمه های خود را به بهانه فروش خودرو شناسایی کرده و پس از اخذ بیعانه موبایل خود را خاموش کرده و متواری شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را درشهر فردیس شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی فردیس منتقل کردند.
 
این فرمانده انتظامی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری ابتدا منکر انجام کلاهبرداری بود، اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به کلاهبرداری و دریافت بیعانه از طریق سایت دیوار از مالباخته اقرار کرد.
 
سرهنگ ملکی با بیان اینکه این کلاهبردار بسیار حرفه ای بوده و انجام کلاهبرداری های گسترده دور از تصور نیست، خاطرنشان کرد: در اجرای دستور مقام قضائی، تصویر بدون پوشش متهم در رسانه ها منتشر می شود تا چنانچه شهروندان به این شیوه از سوی نامبرده مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی شهرستان فردیس واقع در جاده ملارد، خیابان اهری جنب ستاد فرمانده انتظامی شهرستان فردیس - پلیس آگاهی مراجعه کنند.
پایگاه خبری پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار