وام ساخت مسکن ۴۵۰میلیون تومان شد
کد خبر: ۲۰۹۳۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 April 18    -    ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
مدیرعامل بانک مسکن از افزایش وام ساخت مسکن تا سقف ۴۵۰ میلیون تومان در صورت استفاده از فناوری‌های نوین توسط انبوه‌سازان خبر داد.

مدیرعامل بانک مسکن از افزایش وام ساخت مسکن تا سقف ۴۵۰ میلیون تومان در صورت استفاده از فناوری‌های نوین توسط انبوه‌سازان خبر داد.

محمود شایان، اظهار کرد: در تهران و کلانشهرها وام ساخت مسکن تا سقف 450 میلیون تومان افزایش یافت.

وی با یادآوری این‌که بانک مسکن پیش تر وام بافت فرسوده نیز به 300 میلیون تومان افزایش داده بود، افزود: افزایش وام ساخت با روش‌های صنعتی سازی برای آن دسته از انبوه‌سازانی است که در بانک مسکن حساب سپرده دارند.

مدیرعامل بانک مسکن بیان کرد: وام در شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 400 میلیون و در سایر شهرها 300 میلیون تومان پرداخت می شود.

شایان نرخ سود این تسهیلات را 18 درصد اعلام کرد.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
3
الان با ۴۵۰ ملیون دنا پلاس اتومات به زور میدن، ۴۵۰ ملیون فقط میشه باهاش آجر خرید و نشست نگاه کرد بهشون.
میرزابابایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
چرا با گذشت 5 ماه هنوز رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بازرسی بانک ملی ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟
وام ودیعه مسکن به ۲۲۳ هزار خانوار پرداخت شد/ و این درحالی است که اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یکماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشته با حقوق 7م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد 2357 مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.! برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که 15میلیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
1
فکر پرداختشو میکنید با ماهی دو سه تومن حقوقو؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار