نکاتی برای مراقبت و طول عمر بیشتر لوازم خانگی
کد خبر: ۲۰۸۵۹۵
تاریخ انتشار: 2021 April 10    -    ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

لوازم خانگی ، این روزها قیمت بالایی دارند. لذا نحوه صحیح استفاده و مراقبت از آنها می تواند نقش مهمی در صرفه جویی در هزینه خرید و تعمیر آنها داشته باشد .در این مطلب به ارائه نکاتی برای نگهداری و مراقبت از ماشین ظرفشویی ، مایکروفر و ساید بای ساید می پردازیم.

 

ماشین ظرفشویی

امروزه ماشین های ظرفشویی در کنار اجاق گاز و یخچال به بخش مهمی از لوازم آشپزخانه منازل تبدیل شده اند. با وجود کیفیت بالای ماشین های ظرفشویی موجود در بازار ایران، به دلایل مختلف و پس از چند سال کارکردن نیاز به تعمیر پیدا می کنند. ماهان سرویس، به عنوان مرکز تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج ، با سابقه چند ساله در این زمینه آماده ارائه انواع خدمات سرویس، جرم گیری و تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج  می باشد.

 

تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج

نکاتی برای مراقبت و طول عمر بیشتر لوازم خانگی

با نگهداری صحیح و سرویس های سالانه می توانید از بسیاری از خرابی های لوازم منزل و هزینه های ناشی از آن اجتناب کنید. همچنین با این کار عمر وسایل شما افزایش قابل توجهی پیدا می کند. علاوه بر این مهمترین نکات مورد توصیه ماهان سرویس به عنوان مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج در نگهداری مناسب ماشین ظرفشویی عبارتند از:

  • هرگز ماشین ظرفشویی خود را بیشتر از اندازه در نظر گرفته شده توسط شرکت سازنده، پر نکنید. این کار باعث اختلال در جریان آب و در نتیجه فشار مضاعف به دستگاه می شود.
  • سعی کنید از قرص ها یا مایع های ظرفشویی استاندارد استفاده کنید تا باعث رسوب و جرم نشوند.
  • همیشه از تمیز بودن داخل ماشین و دریچه های ورود و خروج آب اطمینان حاصل کنید.
  • هر چند وقت یکبار بگذارید با سرکه کار کند تا به جرم گیری منافذ کمک کند.
  • سرویس های سالانه را جدی بگیرید.
  • و در صورت نیاز به تعمیر، فقط از مراکز مجاز و با سابقه کمک بگیرید.

 

تعمیر مایکروفر در کرج

نکاتی برای مراقبت و طول عمر بیشتر لوازم خانگی

مایکروفر

تعمیر، عیب یابی و رفع ارورهای مایکروفرها امری تخصصی است. مایکروفرها با داشتن بردهای الکترونیکی، بر خلاف بسیاری از لوازم خانگی دیگر، پیچیدگی های الکترونیکی زیادی دارند. اگرچه این وسیله نیازی به سرویس های سالانه ندارد ولی در صورت نیاز به تعمیر یا رفع ارور لازم است تا از مراکز با سابقه برای تعمیرات مایکروفر استفاده کنید. همچنین توصیه می کنیم تا در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات فابریک آن برند استفاده نمایید. در نهایت خوب است بدانید که اکثر ارورهای مایکروفرها ناشی از عدم رعایت دستورالعمل های توضیح داده شده در دفترچه راهنما است. علاوه بر این موارد مهم، در ادامه چند نکته  که از نظر کارشناسان ماهان سرویس به عنوان مرکز تعمیر مایکروفر در کرج در مورد نگهداری مایکروفر توصیه شده را ارائه می کنیم:

  • برای جلوگیری از هر گونه خرابی ناشی از نوسانات برق، از محافظ برق مایکروفر استفاده کنید.
  • جوشاندن آب در مایکروفر چندان توصیه نمی شود. این موضوع به دلیل ایجاد حجم بالای بخار درون مایکروفر و افزایش احتمال آسیب به آن است. با این حال، جوشاندن آب در مایکروفر مشکلی ندارد و فقط نبایستی به طور دائمی از این وسیله برای جوشاندن آب استفاده کنید.
  • داخل مایکروفر در اثر پرتاب شدن ذرات چرب غذا، زود کثیف می شود. این ذرات در صورت تمیز نشدن می توانند باعث آسیب به دستگاه شوند. یک بار در ماه می توانید با جوشاندن آب درون مایکروفر و سپس با دستمال، این چربی ها را پاک کنید.
  • هرگز از ظروف فلزی برای گرم کردن غذا در داخل مایکروفر استفاده نکنید.
  • نکته دیگر اینکه هرگز مایکروفر خالی را روشن نکنید.
  • و نکته پایانی اینکه از جمله بخش هایی که زیاد دچار خرابی می شود، درب مایکروفر است. بنابراین در باز و بسته کردن درب مایکروفر دقت کنید.

ماهان سرویس با کادر متخصص خود در زمینه عیب یابی و تعمیر انواع مایکروفرهای ایرانی و خارجی با برندهایی همچون ال جی، پاناسونیک، دوو، بوتان، بوش، مولینکس، دلونگی، ناسیونال، کنوود و سامسونگ آماده ارائه خدمات سرویس، رفع عیب و ارور و تعمیر مایکروفر در کرج است.

 

تعمیر ساید در کرج

نکاتی برای مراقبت و طول عمر بیشتر لوازم خانگی

مراقبت از ساید بای ساید

یکی از گرانترین لوازم خانگی، یخچال و فریزر هستند که تعمیرات و تعویض قطعات آنها نیز می تواند پر هزینه باشد. در این میان یخچال فریزر های ساید بای ساید یا به اختصار ساید، در صورت خرابی و نیاز به تعمیر ممکن هزینه بسیار زیادی بر دوش شما بگذارند. عمده خرابی های یخچال و فریزر مربوط به کمپرسور، یخسازی و یخ زدایی است. ماهان سرویس با سابقه و تخصص چندین ساله در تعمیر ساید در کرج ، نکات زیر را برای جلوگیری از خرابی یخچال و فریزر به شما توصیه می کند:

  • اگر سن یخچال شما بیشتر از 10 سال است، در نگهداری آن بیشتر وسواس به خرج دهید و هر گونه تغییر در صدا یا کاهش در کارایی آن را جدی بگیرید.
  • در موقع اسباب کشی یا خانه تکانی بیشتر از هر وسیله ای مراقب یخچال خود باشید. موتور یخچال و فریزر بخصوص پس از چند سال کار کردن بسیار به ضربه و تکان های ناگهانی حساس است.
  • همیشه در پشت یخچال حداقل 20 سانتی متر فاصله برای تهویه هوا قرار دهید.
  • بی دلیل در یخچال را باز و بسته نکنید و مخصوصا پس از بستن آن بلافاصله اقدام به باز کردن آن نکنید.
  • درون یخچال و فریزر را بیش از حد پر نکنید.
  • و در پایان باز هم تاکید می کنیم که ایرادات جزئی را جدی بگیرید تا از خرابی های اساسی جلوگیری شود.

با وجود رعایت همه این عوامل پس از چند سال کار کردن، یخچال و فریزر شما ممکن است به تعمیر نیاز داشته باشد که امری اجتناب ناپذیر در لوازم الکتریکی خانه است.

در پایان لازم به ذکر است که ماهان سرویس یکی از مراکز تخصصی تعمیر انواع لوازم خانگی در کرج و استان البرز است. این مرکز با سابقه ای طولانی، در سریعترین زمان و با کمترین هزینه قادر به تعمیر لوازم خانگی در کرج می باشد.
 تلفن : 34644287 – 34644364 (026)   -   www.arvandoxin.com

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار