چگونه اینترنتی فرش بخریم؟
کد خبر: ۲۰۷۶۳۸
تاریخ انتشار: 2021 March 29    -    ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱

با وجود اینکه بسیاری از خریدهای لوازم خانگی در سال‌های اخیر به صورت اینترنتی انجام می‌شود، هنوز عده زیادی از افراد نمی‌توانند خرید آنلاین فرش را تجربه کنند. در حقیقت اغلب افراد عقیده دارند که بدون لمس فرش و بررسی جنس آن از نزدیک پیش از خرید، نمی‌توان فرش دلخواه و البته متناسب با دکوراسیون خانه را انتخاب کرد. اما این روزها به دلایلی مانند راحتی خرید آنلاین، بسیاری از تولیدکنندگان فرش، فروش اینترنتی را نیز در برنامه خود قرار داده‌اند. اگر شما نیز قصد خرید فرش را دارید اما تجربه خرید اینترنتی فرش را نداشته‌اید، ادامه مطلب را از دست ندهید. در ادامه یک راهنمای کامل برای چگونگی خرید آنلاین فرش را به شما ارائه کرده‌ایم تا خرید ساده، بی دردسر و رضایت بخشی را تجربه کنید.

چگونه اینترنتی فرش بخریم؟

آشنایی با اصطلاحات فرش؛ برگ برنده شما در خرید آنلاین

همانطور که برای خرید انواع لوازم به صورت اینترنتی باید جدول مشخصات و جزییات را برسی کنید، برای خرید آنلاین فرش نیز باید از همین مراحل گذر کنید. برای بررسی دقیق فرش باید به خوبی آگاه باشید که منظور از اصطلاحات درج شده در جدول ویژگی‌های محصول نیست. برای مثال اگر قصد خرید اینترنتی فرش را دارید، باید از قبل بدانید که اصطلاحاتی مانند شانه و تراکم فرش چه معنایی دارند.

هرچه دامنه اطلاعات شما درباره جزییات محصولات و ویژگی‌های آن بیشتر باشد، خرید آگاهانه‌تر و بی دردسرتری خواهید داشت. در صورتی که سایت منتخب شما ویژگی‌ها را به طور کامل و با جزئیات دقیق در سایت درج نکرده بود، از خرید فرش از سایت مورد نظر خودداری کنید و تولیدکنندگان معتبرتری را انتخاب کنید. همچنین برای دریافت اطلاعات بهتر حتما نظرات دیگر کاربران در سایت را بخوانید و رضایت خرید آنان را بررسی کنید.

کدام فرش برای خانه مناسب است؟ نیازسنجی پیش از خرید اینترنتی فرش

یکی از اتفاقاتی که در فروش حضوری فرش تجربه می‌کنید، این است که با یک دید کلی در مرکز خرید اقدام به انتخاب فرش می‌کنید و در صورت نیاز از فروشنده درباره سایز فرش و مدل آن اطلاعاتی دریافت می‌کنید.

اما خرید در خرید آنلاین فرش این امکان برای شما کمتر خواهد بود. برای مثال اگر قصد خرید فرش ماشینی برای آشپزخانه را دارید، باید محدوده فرش را به دقت مشخص کنید. اندازه‌ها را با کمک متر به درستی ثبت کنید تا بتوانید مناسب‌ترین فرش را انتخاب کنید.

در حقیقت مهم‌ترین قدمی که باعث رضایت شما از خرید اینترنتی فرش می‌شود، این است که اطلاعات دقیق از فضای خانه خود داشته باشید تا در انتخاب سایز فرش دچار اشتباه نشوید.

چگونه اینترنتی فرش بخریم؟

کدام فروشگاه اینترنتی فرش معتبرتر است؟

بعد از جمع آوری اطلاعات دقیق، نوبت به انتخاب بهترین تولیدکننده فرش و فروشنده اینترنتی می‌رسد. این روزها با جستجوی ساده عبارت خرید اینترنتی فرش، ده‌ها فروشگاه آنلاین را برای انتخاب پیدا خواهید کرد. اما کدام فروشگاه انتخاب مناسب‌تری است؟

انتخاب فروشگاه آنلاین فرش با کمک لیست معیارها

برای انتخاب صحیح باید یک لیست از معیارهای فروشگاه آنلاین فرش معتبر برای خود ایجاد کنید. این معیارها می‌توانند با توجه به شرایط برای شما تغییراتی داشته باشند. اما موارد زیر در لیست فاکتورهای جدانشدنی یک فروشگاه اینترنتی فرش معتبر هستند:

  • فروشگاه آنلاین فرش معتبر و تایید شده، دارای نماد اعتماد الکترونیکی در بخش پایین سایت است
  • از تولیدکنندگان معتبر فرش است و برندی مطرح به حساب می‌آید
  • تصاویر نمایش داده شده در محصولات از عکس‌های واقعی و واضح فرش‌های موجود در آن هستند
  • سامانه پرداخت معتبر، ساده و به روز دارد و پس از ثبت سفارش برای شما کد پیگیری ارسال می‌کند
  • دارای محصولات متنوع است و نیاز شما را برای خرید انواع فرش از فرش وینتج مناسب آشپزخانه تا فرش فانتزی و کودکانه رفع می‌کند
  • نشانی معتبر و واقعی و شماره تماس پشتیبانی پاسخگو دارد

چگونه اینترنتی فرش بخریم؟

انتخاب فرش با قیمت مناسب؛ کدام فرش ارزش خرید اینترنتی دارد؟

هنگام انتخاب فروشنده آنلاین و پس از بررسی موارد گفته شده، باید شرایط خود را برای خرید از سایت منتخب بررسی کنید. برای مثال اگر در لیست فروشندگان خود برای انتخاب فرش به دو نام معتبر رسیدید، معیار خرید محصول مشابه برای شما قیمت، میزان تخفیف و البته شرایط ارسال آن است.

پیشنهاد ما به شما این است که برای اینکه با خیال آسوده خرید اینترنتی فرش را انجام دهید، بعد از جمع آوری اطلاعات با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و از مشاوران فروش برند موردنظر راهنمایی دریافت کنید. با این کار می‌توانید مانند خرید حضوری، از پیشنهادات فروشندگان نیز با خبر شوید. فراموش نکنید که این افراد بهترین راهنما برای خرید آنلاین فرش هستند. چرا که به خوبی محصول تولید شده را می‌شناسند و می‌توانند نماینده شما در انتخاب محصول نهایی باشند.

خرید اینترنتی فرش از فرش دیوان؛ اعتماد به برندهای اصیل و آشنا

شرکت فرش دیوان کاشان یکی از برندهای نام آشنا و معتبر تولید کننده فرش ایرانی است. در سایت فرش دیوان می‌توانید انواع مدل‌های فرش ماشینی و فرش دستباف گونه را با چند کلیک ساده به راحتی خریداری کنید.

پاسخگویی سریع و متعهد، قیمت‌های منصفانه، تنوع بالای طرح و مدل و ارسال رایگان از مهم‌ترین مزیت‌های خرید آنلاین فرش از فرش دیوان است. برای مشاهده محصولات و ثبت سفارش به سایت فرش دیوان سر بزنید یا با شماره 02128427513 تماس بگیرید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار