مدل لباس معروف، سفیر شکستن تابوهای زنان
کد خبر: ۲۰۵۱۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 March 01    -    ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
اتالیا کانم، مدیر صندوق جمعیت سازمان ملل، در بیانیه‌ای گفت: این یک تناقض غم انگیز است که هر اتفاقی که در هر زمان و هر مکان مانند چرخه قاعدگی رخ می‌دهد می تواند دختران را بسیار منزوی کند و در حین اعلام انتصاب سفیر، وی تأكید كرد كه جوامع زمانی رشد می‌كنند كه دخترانشان راحت، مستقل و آزادی انتخاب داشته باشند...

مدل لباس معروف سفیر شکستن تابوهای زنان شد

مدل لباس معروف سفیر شکستن تابوهای زنان شداختصاصی تابناک با تو؛ ناتالیا وودیانوا، مدل روسی به عنوان سفیر حسن نیت آژانس سازمان ملل متحد مسئول امور بهداشت جنسی و تولید مثل منصوب شد. ماموریت او تلاش برای پایان دادن به تعصبات در مورد بدن زنان است.

وودیانوا در یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین خاطرنشان کرد: رابطه جامعه با قاعدگی و سلامت زنان برای مدت زمان طولانی یک تابو باقی مانده است. این مدل که در پاریس زندگی می‌کند افزود: مسئولیت ما این است که تعریف فرهنگی آنچه طبیعی تلقی می‌شود را بازیابی کنیم.

مدل لباس معروف سفیر شکستن تابوهای زنان شد


وودیانوا که در نمایش های بورچ، بالمن و استلا مک کارتنی شرکت کرد، گفت: چرخه قاعدگی یک عملکرد طبیعی بدن است. من به عنوان یک سفیر حسن نیت در صندوق جمعیت سازمان ملل می خواهم برای ساختن جهانی کار کنم که دیگر نیازی به توضیح این مسائل نداشته باشیم.

سازمان صندوق جمعیت سازمان ملل متحد و وودیانوا در جهت توانمند سازی زنان و دختران با پرداختن به تعصبات و تابوهای مربوط به بدن و سلامتی زنان که منجر به تبعیض و حاشیه نشینی در تمام نقاط جهان می شود، تلاش خواهند کرد.‌

مدل لباس معروف سفیر شکستن تابوهای زنان شد

ناتالیا کانم، مدیر صندوق جمعیت سازمان ملل، در بیانیه‌ای گفت: این یک تناقض غم انگیز است که هر اتفاقی که در هر زمان و هر مکان مانند چرخه قاعدگی رخ می‌دهد می‌تواند دختران را بسیار منزوی کند و در حین اعلام انتصاب سفیر، وی تأكید كرد كه جوامع زمانی رشد می‌كنند كه دخترانشان راحت، مستقل و آزادی انتخاب داشته باشند!

با این اوصاف ناتالیا وودیانوا به سایر سفیران حسن نیت سازمان ملل، مانند اشلی جاد بازیگر آمریکایی و مری دونالدسون پرنسس دانمارکی پیوسته است.

مدل لباس معروف سفیر شکستن تابوهای زنان شد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
1
14
زنان روسی خیلی زیبا هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
0
1
حداقل از روسیه که هیچ خیری به ایران نرسیده در طول تاریخ، پسران ایرانی را بفرستند روسیه برای ازدواج و امر خیر!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار