چرا دوباره به کرونا مبتلا می شویم؟
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۰۳۵۲۹
تاریخ انتشار: 2021 February 09    -    ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
دلیل ابتلای مجدد افراد به کرونا مشخص شد گروهبهداشت و درمانعلمی پزشکیتاریخ انتشار۲۱ بهمن ۱۳۹۹۱۱:۱۶کد خبر۷۶۵۹۸۰۲دانلود PDFنظر دادن یک پزشک روسی دلیل ابتلای مجدد افراد به بیماری کووید ۱۹ را تشریح کرد. به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، اوگنی تیماکوف پزشک روسی دلیل ابتلای مجدد افراد به بیماری کرونا را تشریح کرد. او اظهار کرد: غالباً یک عفونت جدید با ایمنی انسان در ارتباط است. به عنوان مثال، ممکن است به دلیل مصرف برخی دارو‌ها بدن ضعیف شده یا آنتی بادی‌های کمی تولید کند. علاوه بر این در برخی‌ها، سیستم دفاعی ایمنی بدن پس از بیماری به اندازه کافی منسجم نشده است. یکی دیگر از انواع احتمالی عفونت جدید، بار ویروسی زیاد با تماس مکرر با افراد آلوده است. تیماکوف بیان کرد: از ابتدا هم قرار نبود عفونت انتقال یافته ویروس کرونا باعث ایجاد ایمنی همیشگی شود، زیرا این آبله مرغان نیست. به گفته او مردم هر ساله در اثر عفونت با ویروس‌های مختلف، بیمار می‌شوند. بیماری‌های ناشی از یک پاتوژن خاص معمولاً هر سه تا چهار سال عود می‌کنند.

اوگنی تیماکوف پزشک روسی دلیل ابتلای مجدد افراد به بیماری کرونا را تشریح کرد.

چرا دوباره به کرونا مبتلا می شویم؟

او اظهار کرد: غالباً یک عفونت جدید با ایمنی انسان در ارتباط است. به عنوان مثال، ممکن است به دلیل مصرف برخی دارو‌ها بدن ضعیف شده یا آنتی بادی‌های کمی تولید کند. علاوه بر این در برخی‌ها، سیستم دفاعی ایمنی بدن پس از بیماری به اندازه کافی منسجم نشده است. یکی دیگر از انواع احتمالی عفونت جدید، بار ویروسی زیاد با تماس مکرر با افراد آلوده است.

تیماکوف بیان کرد: از ابتدا هم قرار نبود عفونت انتقال یافته ویروس کرونا باعث ایجاد ایمنی همیشگی شود، زیرا این آبله مرغان نیست.

به گفته او مردم هر ساله در اثر عفونت با ویروس‌های مختلف، بیمار می‌شوند. بیماری‌های ناشی از یک پاتوژن خاص معمولاً هر سه تا چهار سال عود می‌کنند.

بهداشت نیوز

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv