حدس ها درباره شرکت زوج جنجالی در تولد ملکه
کد خبر: ۲۰۲۸۲۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2021 February 05    -    ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
هر ساله در کشور بریتانیا مراسم رسمی بسیاری برگزار می‌گردد که اعضای خانواده سلطنتی در آن حضور می‌یابند. از جمله مراسم، رژه رنگی در جشن تولد ملکه می‌باشد. مراسم رژه رنگی توسط هنگ نیروی زمینی بریتانیا و کشور‌های مشترک المنافع انجام میشود.

آیا ملکه انگلستان نوه خود را دوباره خواهد دید؟

مراسم رسمی سلطنتی در انگلستان تولد صد سالگی پدر ، رژه رنگی در روز تولد ملکه و سالگرد فوت دیانا، مراسم های سال جدید میلادی هستند که معلوم نیست پرنس هری در انها تنها ظاهر میشود و یا...

آیا ملکه انگلستان نوه خود را دوباره خواهد دید؟اختصاصی «تابناک با تو»؛ هر ساله در کشور بریتانیا مراسم رسمی بسیاری برگزار می‌گردد که اعضای خانواده سلطنتی در آن حضور می‌یابند. از جمله مراسم، رژه رنگی در جشن تولد ملکه می‌باشد. مراسم رژه رنگی توسط هنگ نیروی زمینی بریتانیا و کشور‌های مشترک المنافع انجام میشود. رژه رنگی بدین مناسبت است که در میدان جنگ از رنگ پرچم‌ها به عنوان نقطه تجمع استفاده می‌شده است تا سربازان با دیدن رنگ پرچم، هنگ خود را تشخیص دهند. امروزه این مراسم در روز تولد ملکه برگزار می‌گردد.

از جمله مراسم‌ دیگر، اجرای آیین روز کشور‌های مشترک المنافع و مراسم یادبود سرباز گمنام می‌باشد.اما امسال بیشتر از هر زمانی اجرای مراسم مختلف، تحت الشعاع حضور یا عدم حضور این زوج جنجالی قرار گرفته است.

گویا پرنس هری جهت شرکت در جشن تولد ملکه و حضور در مراسم رژه رنگی، به تنهایی به دیدار اعضای خانواده سلطنتی خواهد رفت و در این سفر همسر و فرزندش او را همراهی نخواهند کرد.

پرنس هری که نفر ششم در صف سلطنت محسوب می‌گردد (نام او پس از برادر ارشدش و فرزندان وی قرار دارد) سال گذشته از عضویت ارشد خانواده سلطنتی کناره گیری کرد. او و مگان مارکل اعلام نمودند که می‌خواهند از نظر مالی مستقل شوند، اما آنان همیشه حمایت خود را از ملکه خواهند داشت.

آیا ملکه انگلستان نوه خود را دوباره خواهد دید؟

کناره گیری که سبب برانگیختن خشم عمومی و ناراحتی ملکه شد. ملکه لحظاتی قبل از اعلام رسمی خروج از عضویت ارشد خانواده سلطنتی، از پرنس هری خواست تا اعلام این تصمیم را به تعویق بیاندازد، اما با مخالفت هری و مگان رو به رو شد.

این اولین دیدار پرنس هری از انگلستان، بعد از جدایی این زوج از خاندان سلطنتی خواهد بود. با اینکه انتظار می‌رود این زوج در جشن تولد ۱۰۰ سالگی فیلیپ و همین طور در جشن تولد ۹۵ سالگی ملکه و در مراسم رسمی رژه رنگ‌ها حضور داشته باشند، اما مگان تصمیم بر عدم همراهی همسرش را در این سفر دارد.

آیا ملکه انگلستان نوه خود را دوباره خواهد دید؟

این تصمیم مسلماً خانواده سلطنتی را آزرده خاطر خواهد نمود و از نظر سیاسی و اجتماعی وجه خوبی را نخواهد داشت. با اینکه ملکه بعد از خروج این زوج از خاندان سلطنتی اعلام نمود که همواره خوشامدگوی آنان در کاخ و مراسم خانوادگی خواهد بود، اما بسیاری بر این باورند که این اظهارات بیشتر جنبه سیاسی و اجتماعی دارد. چرا که بعد از خروج هری، وی برای حضور در مراسم یادبود سرباز گمنام درخواست رسمی به باکینگهام فرستاد، اما هیچ پاسخی برای اجازه حضور وی در مراسم صادر نشد. پرنس هری با سابقه ده سال خدمت در ارتش، علاقه بسیاری برای حضور دراین مراسم داشت، اما این درخواست با بی اعتنایی از سوی ملکه رد شد.

آیا ملکه انگلستان نوه خود را دوباره خواهد دید؟

تیرگی روابط از روزهای اول در مراسم رسمی مشهود بود

مشکل بزرگ حضور این زوج در مراسم رسمی، فاصله بسیار میان هری و خانواده سلطنتی به خصوص برادرش ویلیام است و هیچ کس نمی‌خواهد که حوادث مراسم روز بزرگداشت اتحادیه کشور‌های مشترک المنافع و دوباره تکرار شود. این زوج قبل از جدایی از سلطنت، در آخرین مراسم رسمی خود یعنی روز کشور‌های مشترک‌المنافع حضور یافتند، اما دو برادر در انظار عمومی به یکدیگر خوشآمد نگفتند و زخم عمیق میان روابط آن‌ها آشکار شد. زخمی عمیق‌تر از آن که درمان پذیر باشد.

آیا ملکه انگلستان نوه خود را دوباره خواهد دید؟

تیرگی روابط دو برادر در از چشم عکاسان دور نمانده است.

بعلاوه این نگرانی وجود دارد که باحضور مگان در این مراسم همه نگاه‌ها به سمت وی باز گردد و درجه اهمیت این مناسبت بزرگ کاهش یابد. هرچند وقوع این سفر حتمی است، اما زمان و مقدمات آن بستگی به شرایط آب و هوایی و مسئله محدودیت‌های همه‌گیری کرونا دارد.

آیا ملکه انگلستان نوه خود را دوباره خواهد دید؟

هری و مگان به همراه پسرشان آرچی در کالیفرنیا زندگی می‌کنند. آرچی از زمان شش ماهگی به بعد خانواده سلطنتی را ندیده است. آن‌ها در خانه ۱۱ میلیون پوندی که در کالیفرنیا خریده‌اند زندگی می‌کنند و پس از خروج از خاندان سلطنتی با کمپانی‌های بزرگ نتفلیکس، اسپاتیفای و بنیاد‌های خیریه قرارداد‌های میلیون پوندی بستند.

اما و از قرار معلوم، هری و مگان بعد از ترک خاندان سلطنتی روزگار بسیار دشواری را سپری می‌کنند. از یک طرف پرستار آرچی به انگلستان بازگشته و از سویی دیگر تنهایی و قرنطینه فشار روحی زیادی به آنان تحمیل نموده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
1
2
به درک به ما چه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
1
2
این یعنی اینکه از کلیه حقوق خودشان صرفنظر کردند و کسب و کار خودشون رو بنا کردن کار بزرگی هست . چرا و از کی اینقدر افکار خود بزرگ بینی پیدا کردیم که تا خبر موفقیت دیگران رو می شنویم می گوییم خب به ما چه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
چه ربطی به کار و کاسبی شون داره..؟ اینا از همون عنوانی که دارندپول میگیرند و تبلیغ میکنند ..الان تو برو ببینم کسی بهت پول میده که یهو برای چند میلیون دلار بدی خونه بخری؟..کدوم کار و کاسبی؟ به ما چه که شرکت میکنند تو مراسم یا ؟نه
ناشناس
| |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
چه كسب و كاري نون سلطنتي بودن رو ميخورن هنوز خونه رو هم كه باباي هري پولشو داده يه مشت مفت خور اون يكي هم كه بازيگره خوب بلده نقش بازي كنه
ناشناس
| |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
الان تمام فعالیت ها شون رو بر اساس سابقه شون تو کارهای عامالمنفعه کسب میکنن از همه حقوق بالای ماهیانه شون که به راحتی می تونستن بدون انجام هیچ کاری دریافت کنن ، گذشتن و این ارزش هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار