درخواست طلاق به خاطر پیتزا با کیوی+ عکس
کد خبر: ۲۰۱۵۶۳
تاریخ انتشار: 2021 January 18    -    ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
زنی به دلیل دستور پخت عجیب همسرش برای تهیه یک پیتزا با کیوی از او طلاق گرفت.

استلان یوهانسل مردی سوئدی است که با هدیه گرفتن ۱۰ کیلو کیوی از برادر خود نمی‌دانست دقیقا باید با این حجم از میوه چه کار کند. در ابتدا آنقدر از این کیوی‌ها خورد تا معده درد عجیبی گرفت. بعد از این اتفاق تصمیم گرفت با این کیوی‌ها یک دستور پخت جدیدی را اختراع کند.

درخواست طلاق به خاطر پیتزا با کیوی+ عکس

استلان پیتزایی تهیه کرد و کیوی‌های ورقه شده را روی آن چید و عکس این پیتزای جدید را در داخل پیج فیسبوک خود به عنوان یک شوخی گذاشت. این عکس بازدید بسیار زیادی خورد و توسط بسیاری از افراد مورد بازنشر قرار گرفت. همسر استلان در ابتدا فکر می‌کرد این دستور پخت پیتزا با کیوی بسیار احمقانه است، اما وقتی این دستور پخت خبر ساز شد عصبانیت او شدت گرفت و درخواست طلاق داد. البته گفتنی است؛ که این زوج از قبل اختلافاتی داشتند که این کار موجب شد دعوای آن‌ها شدت بیشتری بگیرد.

استلان گفت: "این عکس واکنش‌های منفی بسیار زیادی داشت و همچنین باعث فروپاشی زندگی زناشویی من شد. اما نکته قابل توجه در این نظرات تهدید شدن من به مرگ است که همه این تهدیدات به مرگ ارسال شده از طرف ایتالیایی‌ها بوده است". به گفته استلان بیشتر نظرات در مورد تخریب فرهنگ ایتالیایی‌ها است.

درخواست طلاق به خاطر پیتزا با کیوی+ عکس

او ادامه داد: "من تهدیدات را خیلی جدی نگرفته‌ام و بیشتر آن‌ها را شوخی تلقی کرده‌ام". استلان تصمیم گرفته است که این تهدیدات را به توئیتر انتقال ندهد و رویکرد جدیدی را ارائه دهد. او تصمیم دارد سال آینده به همراه یکی از دوستان خود برای یافتن کسانی که او را تهدید کرده است به ایتالیا برود و آن‌ها را به یک تکه پیتزای گرم کیوی دعوت کند.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار