درب‌های ضد سرقت ایرانی
کد خبر: ۲۰۰۸۰۵
تاریخ انتشار: 2021 January 09    -    ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
bato-adv
bato-adv

در دنیای امروز استفاده از درب ضد سرقت طرفداران بسیاری پیدا کرده است. البته انتخاب نوع درب ضد سرقت بستگی به محل مورد استفاده آن دارد. با توجه به ساخت درب‌های ضد سرقت در انواع مختلف و داشتن ویژگی‌های کامل و منحصر به فرد این درب، در هر نوع خود امکان استفاده از درب‌های ضد سرقت را در هر مکان و هر شرایطی به آسانی ممکن ساخته است. به طوری که شما به راحتی می‌توانید این درب‌ها را با هر سایز و رنگ یا طرح وحتی با توجه به مکان مورد استفاده سفارش دهید.

احساس امنیت در خانه و یا محل کار بسیار با اهمیت است و اقدامات مختلفی در جهت داشتن امنیت و آرامش صورت می‌گیرد. استفاده از درب‌های ضد سرقت یکی از بهترین و موثرترین اقداماتی است که همواره برای داشتن احساس امنیت از هر نظر به کار گرفته می‌شود.

درب ضد سرقت

با توجه به نوع ساختار درب‌های ضد سرقت و متریال‌های به کار رفته در ساختار آن، استفاده از آن را در جهت ایجاد امنیت به جای درهای معمولی همواره توصیه می‌شود زیرا که از هر لحاظ قابل قیاس با درب‌های معمولی نیست. مهمتر از همه قفل درب‌های ضد سرقت تقویت شده هستند که باز شدن درب را تقریبا غیر ممکن کرده است.

درب‌های ضد سرقت به غیر از اینکه امنیت خانه را در برابر سرقت چندین برابر می‌کنند ویژگی‌های بارز دیگری از قبیل آتش پاد بودن و همچنین عایق مناسبی در برابر گرد و غبار،گرما و سرما و رطوبت نیز هستند.

در انتخاب درب ضد سرقت مناسب همیشه تناسب آن با محل مورد استفاده را در نظر می‌گیرند مثلا برای در آپارتمان‌ها از درب‌های ضد سرقتی که از دو لایه ورق سخت فلزی در آن به کار رفته و باز کردن آن را برای سارقین بسیار دشوار می‌کند و شکستن آن نیز سر و صدای زیادی به همراه دارد استفاده کرد.

یا برای کارخانه ها و یا کارگاه های خارج از شهر باید از درب‌های ضد سرقتی استفاده شود که در صورت تخریب لایه های بیرونی درب، تخریب لایه‌های میانی غیرممکن باشد که به این منظور اغلب برای لایه‌های میانی این درب‌ها از فولاد به همراه تزریق مواد ویژه ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد تخریب در لایه میانی درب استفاده شده و آن را بسیار مستحکم کرده استفاده می‌کنند که این درب‌ها از استانداردهای ویژه خود برخوردار هستند.

 

درب‌های ضد سرقت فلزی

یکی از انواع درب‌های ضد سرقت، درب ضد سرقت فلزی است که این درب‌ها به علت ایمنی و استحکام بسیار بالایی که برخوردار هستند موارد مورد استفاده زیادی نیز دارند.

این درب‌ها با توجه به یراق آلات استفاده شده در ساختارشان، نوع روکش درب و میزان یرجستگی به دسته های مختلف تقسیم بندی می‌شوند. نقطه اشتراک درب‌های ضد سرقت فلزی این است که در تمامی آنها شاسی کشی فلزی داخلی به یک روش صورت می‌گیرد.

زمان انتخاب درب‌های ضد سرقت فلزی باید به نکاتی مانند طراحی زیبا، عدم وجود هوازدگی، رنگ، عدم پوسیدگی و… دقت کرد. در مورد درب ضد سرقت فلزی این مساله جالب توجه است که رنگ فلز آن، حتی با وجود روکوب چوبی ،از پشت درب قابل مشاهده است. با توجه به این مساله در زمان انتخاب و خرید درب‌های ضد سرقت فلزی باید به چهارچوب درب و رنگ فلزنیزدقت نمود.

این مساله نیز مورد توجه است که کلید درب‌های ضد سرقت فلزی کامپیوتری است و این مساله باعث می‌شود که در صورت خراب شدن کلید و تعویض آن باید هزینه بیشتری را پرداخت کنیم. همچنین جنس مواد به کار رفته و میزان کاری که روی درب صورت گرفته است در قیمت آن بسیار تاثیر گذار است. برای مثال مدل‌هایی از درب‌های ضد سرقت فلزی که در آن از طرح های برجسته (CNC) استفاده شده است، نسبت به مدل‌های ساده، از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv