ازدواج با دختر یکی از مقامات کشوری دردسرساز شد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۹۸۰۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 December 09    -    ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
دختری که خود را فرزند یکی از مقامات کشوری معرفی کرده بود به دام پلیس افتاد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شبکه اجتماعی اینستاگرام در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهراب کاظمی صبح امروز (۱۸ آذرماه) در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد که این زن با ساخت اکانت جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، خود را فرزند یکی از مقامات کشوری معرفی کرده و با وعده ازدواج به این مرد ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دریافت و تلفن همراه خود را خاموش می‌کند.

این مسئول انتظامی ادامه داد: ماموران باانجام اقدامات فنی و شیوه‌های خاص پلیسی متهم را شناسایی، و با اخذ دستورقضایی اکیپی از ماموران به اختفای وی در منطقه چارک این شهرستان اعزام و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان بندر لنگه اظهار کرد: متهم درابتدا خود را منکر هرگونه بزه ارتکابی دانسته وسپس با تحقیقات فنی وپلیسی و روبرو شدن با مستندات وادله به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

رکنا

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
38
بعضی ها حقشونه کلاه سرشون بره .... از بس که طمع کار و هوس بازند ..... آخه تا حالا دختر کدام مسول تو شبکه و گروه بوده یا اگر هم بوده هیچوقت ادعای این را نکرده که پدرش مقام دارد و حتما ناسناس بوده.... احمق ها همه جا هستند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
تازه پول هم بخاد!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
12
اون مرده خیلی احمق بوده والا این زن خیلی کاری نکرده اون پا داده اینم رونده
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv