ازدواج با دختر یکی از مقامات کشوری دردسرساز شد
کد خبر: ۱۹۸۰۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 December 09    -    ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

ازدواج با دختر یکی از مقامات کشوری دردسرساز شد

دختری که خود را فرزند یکی از مقامات کشوری معرفی کرده بود به دام پلیس افتاد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شبکه اجتماعی اینستاگرام در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهراب کاظمی صبح امروز (۱۸ آذرماه) در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد که این زن با ساخت اکانت جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، خود را فرزند یکی از مقامات کشوری معرفی کرده و با وعده ازدواج به این مرد ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دریافت و تلفن همراه خود را خاموش می‌کند.

این مسئول انتظامی ادامه داد: ماموران باانجام اقدامات فنی و شیوه‌های خاص پلیسی متهم را شناسایی، و با اخذ دستورقضایی اکیپی از ماموران به اختفای وی در منطقه چارک این شهرستان اعزام و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان بندر لنگه اظهار کرد: متهم درابتدا خود را منکر هرگونه بزه ارتکابی دانسته وسپس با تحقیقات فنی وپلیسی و روبرو شدن با مستندات وادله به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
38
بعضی ها حقشونه کلاه سرشون بره .... از بس که طمع کار و هوس بازند ..... آخه تا حالا دختر کدام مسول تو شبکه و گروه بوده یا اگر هم بوده هیچوقت ادعای این را نکرده که پدرش مقام دارد و حتما ناسناس بوده.... احمق ها همه جا هستند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
تازه پول هم بخاد!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
12
اون مرده خیلی احمق بوده والا این زن خیلی کاری نکرده اون پا داده اینم رونده
آخرین اخبار