اولین مدافع سلامت جهرم، آسمانی شد
کد خبر: ۱۹۷۷۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 December 05    -    ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
داوود علیان، کارشناس واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سن ۳۷ سالگی، در راه خدمت به سلامت جامعه و درمان بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اولین مدافع سلامت جهرم، آسمانی شد

داوود علیان، کارشناس واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سن ۳۷ سالگی، در راه خدمت به سلامت جامعه و درمان بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این کارمند خدوم پس از یک ماه تحمل درد و رنج ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان پیمانیه جهرم دارفانی را وداع گفت و به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز در پیامی شهادت اولین شهید مدافع سلامت جهرم را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر محمد رحمانیان، که در اختیار ما قرار گرفته بدین شرح است:«مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جهرم، پس از ۹ ماه مبارزه نفسگیر با ویروس کرونا، شامگاه جمعه، ١۴ آذرماه، عاقبت در عزای نیرویی خدوم و ارزشمند به سوگ نشست.

شهید داوود علیان از کارکنان دلسوز و فداکار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم بود که در صف مقدم مبارزه با بیماری کرونا، دوشادوش سایر همکارانش در عرصه خدمت، جان خود را فدای حفظ جان و سلامت مردم و بیماران نمود و عاقبت به کاروان شهدای مدافع سلامت پیوست.

بدون تردید اعمال و خدمات بی شائبه این پرسنل فداکار و ایثارگر که عمر گرانمایه خود را وقف خدمت به بندگان خدا نمود و در این راه جان خود را فدا کرد، در نزد خداوند متعال به بهترین وجه ممکن محفوظ خواهد بود و دعای خیر بیماران بالاترین توشه برای آخرت ایشان خواهد ماند.

بی‌شک یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و خستگی‌ناپذیر داوود علیان، جوان ٣٧ ساله مخلص، که ١٣ سال از عمر پربرکت خود را در عرصه بهداشت و سلامت شهرستان وقف نمود، به عنوان اولین شهید مدافع سلامت این شهرستان، همواره در یاد و خاطر مردم شریف شهرستان جهرم به نیکی خواهد ماند.

این‌جانب ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهید والامقام، بالاخص همسر بزرگوار ایشان که از پرستاران متعهد بیمارستان پیمانیه هستند، فقدان اندوه‌بار ایشان را به مردم شریف شهرستان جهرم، بازماندگان، همکاران و جامعه بزرگ و فرهیخته دانشگاه علوم پزشکی جهرم تسلیت عرض نموده و برای این شهید مدافع سلامت، علو درجات و رحمت واسعه الهی را مسئلت می‌نمایم».

دفتر امام جمعه جهرم نیز به مناسبت شهادت اولین شهید سلامت دانشگاه علوم پزشکی پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:«کشور ما امسال خزانی تلخ را تجربه می‌کند و هر روز خبرهای نگران کننده تری از جان باختن عزیزانمان به گوش می‌رسد. این بار سردی خزان، خانواده سلامت جهرم را در بر گرفت و داغی جانسوز، همه ما را سوگوار کرد.
شهید بزرگوار داوود علیان که مسیر پرافتخار حیاتش با دفاع از سنگر سلامت، در تلالو شهادت مظلومانه اش جاویدان شد؛ فرزندی شایسته از خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بود که زیباترین روزهای جوانیش، رنگ خزان گرفت و فقدانش برای یکایک ما، اندوهی تلخ بود ؛ گرچه قرارگرفتن درزمره شهدای سلامت افتخاری بزرگ است که انشاالله پاداش آن وعده الهی یعنی «عندربهم یرزقون» خواهد بود.
اکنون که روزهای سختی را سپری می‌کنیم و متأسفانه این ویروس ناخوانده، هر روز عزیزان بیش تری را قربانی می‌کند، جا دارد یکایک ما هم چون حلقه‌هایی به هم پیوسته از یک زنجیر، در برابر این حجم از تلخی، با تمام قوا عزم خود را جزم کرده و همه همت خود را برای پایان این روزها به کار گیریم تا زحمات فرزندان شریفی که خالصانه تا پای جان ایستادند، پاس داشته شود.
رسیدن به مقام شهادت را برای آن عزیز سفرکرده، تبریک و فقدانش را به خانواده معظم ایشان و همچنین همکارانش در دانشگاه علوم پزشکی جهرم تسلیت عرض نموده برای آن شهید والامقام علوّدرجات وبرای بازماندگانش صبر ‌و اجر خواستاریم».

دفتر نماینده جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی، شهادت این شهید مدافع سلامت را تسلیت گفت.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری شیراز قرار دارد.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
1
اللهم اغفر المؤمنین و المؤمنات
و المسلمین و المسلمات
الاحیاء منهم و الاموات
خدا بیامرزدشون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار