افزایش غیرمنتظره تعداد اعمال زیبایی در دوران کرونا!
کد خبر: ۱۹۷۱۴۳
تاریخ انتشار: 2020 December 01    -    ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
«تعدادی از کلینیک‌های زیبایی در سراسر جهان از افزایش جراحی‌ها در دوران کرونا خبر می‌دهند با وجود آنکه ویروس کرونا باعث بسته شدن کسب و کارها تقریبا در سراسر جهان شد، اما تعدادی از کلینیک‌های جراحی پلاستیک با اتخاذ اقدامات سختگیرانه‌تری مانند آزمایش‌های کووید ۱۹ و تمیز کردن مکرر، فعال مانده و تعداد بیشتری از عمل‌های زیبایی را انجام داده‌اند.

چرا به صورت غیرمنتظره تعداد اعمال زیبایی در دوران کرونا بیشتر شده؟!

چرا به صورت غیرمنتظره تعداد اعمال زیبایی در دوران کرونا بیشتر شده؟!«تابناک باتو» ـ «تعدادی از کلینیک‌های زیبایی در سراسر جهان از افزایش جراحی‌ها در دوران کرونا خبر می‌دهند با وجود آنکه ویروس کرونا باعث بسته شدن کسب و کارها تقریبا در سراسر جهان شد، اما تعدادی از کلینیک‌های جراحی پلاستیک با اتخاذ اقدامات سختگیرانه‌تری مانند آزمایش‌های کووید ۱۹ و تمیز کردن مکرر، فعال مانده و تعداد بیشتری از عمل‌های زیبایی را انجام داده‌اند.

افزایش غیرمنتظره تعداد اعمال زیبایی در دوران کرونا!

عمل‌های زیبایی در کلینیک‌های ایالات متحده، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا در دوره کرونا افزایش یافته و بیماران برای جراحی‌هایی مانند پرکردن لب، بوتاکس، لیفت صورت و جراحی بینی مراجعه کرده‌‎اند.

طبق اخبار و آمار عملهای زیبایی در دوران کرونا (در ایران) بیشتر شده… چرا؟!»

در نگاه اول شاید تصور کنیم که در دوران شیوع کرونا، میزان عمل‌های غیرضروری و مراجعات پزشکی باید به شدت پایین بیاید. اما به طور معکوس، شنیده‌ها چیز دیگری می‌گوید.

چیزهایی که به ذهن می‌رسند اینها هستند:

۱- وقت فراغت بیشتر، امکان گرفتن مرخصی و دورکاری

یکی از چیزهای مانع نهایی کردن تصمیم جراحی زیبایی، مشغله کاری است. در بسیاری موارد دشوار است که کارفرما را قانع کرد برای یک چیز غیرضروری یک مرخصی چند روزه بدهد.

اما وقتی خود کرونا باعث اعطای مرخصی‌های احتیاطی و تشویق دورکاری شود، خیلی‌ها ترجیح می‌دهند از این فرصت برای کاری که مدت‌ها در ذهن داشتند، استفاده کنند.

۲- ماسکی که صورت را می‌پوشاند

ورم جزئی یا کبودی بعد از برخی از اعمال مثلا تزریق چربی و فیلرها، باعث کنجکاوی اطرافیان و پرسش سؤال‌های مزاحم می‌شود. خیلی مواقع دقیقا به خاطر همین سؤال‌ها، برخی رغبیتی به انجام اعمال زیبایی ندارند. اما با یک ماسک ساده می‌شود، صورت را تا برطرف شدن ورم یا کبودی به راحتی پوشاند.

چرا به صورت غیرمنتظره تعداد اعمال زیبایی در دوران کرونا بیشتر شده؟!

۳- بیشتر ماندن در خانه و فراغت بیشتر و فرصتی برای فکر کردن به خود

بیشتر ماندن در خانه، فرصتی برای فکر کردن به خود و بدنمان و ظاهری که به صورت طبیعی نداشته‌ایم، فراهم می‌کند. تصور می‌کنیم که با ظاهر بهتر در آینده چه ارتباطها و تعامل‌های بهتری می‌توانیم شکل بدهیم و چه آرزوهایی رو دنبال کنیم.

۴- آخر الزمانی شدن شرایط و تفکر دم را دریاب

برخی اوقات هم از هزینه‌های کار می‌ترسیم و برای صرفه‌جویی مدت‌ها جلوی خودمان را می‌گیریم. اما وقتی شرایط کرونایی پیش می‌آید، به این نتیجه می‌رسیم که خوشبختی را باید در دم یافت.
سخن آخر:

اما از نظر فاصله‌گذاری و پزشکی، علیرغم رعایت پورتکل‌های بهداشتی در بسیاری مراکز بهداشتی، دشوار است که لزوم انجام چنین اعمالی را در این موقعیت خطیر تایید کرد.

منبع: یک پزشک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار