نکته جالب ماجرای توزیع بادمجان از نظر عبدی
کد خبر: ۱۹۶۵۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 23    -    ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

نکته جالب ماجرای توزیع بادمجان از نظر عبدی

روز گذشته توزیع بادمجان توسط امام‌ جمعه سعدآباد در یکی از روستاهای دشتستان در میان خانواده‌های نیازمند خبرساز شده بود و از نظر عباس عبدی این اتفاق یک نکته جالب دارد!

عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی، در کانال تلگرامی خود نوشت: «درپی انتشار عکس‌هایی از توزیع بادمجان به خانواده‌های نیازمند در یک شهر استان بوشهر،‌ امام جمعه این شهر می‌گوید: "اصلا برنامه‌ای تحت عنوان توزیع یا رساندن بسته معیشتی نبود، بلکه یکی دو بسته را به‌عنوان تشویق افراد به دادن زکات،‌ به‌ویژه برای محصولات کشاورزی به دست چند نیازمند دادیم".

نکته جالب ماجرای توزیع بادمجان از نظر عبدی

این که چنین برنامه‌ای خوب بود یا بد و اصولاً انجام آن به این شکل درست است یا نه؛ محل بحث بنده نیست. این که بالاترین روحانی شهر نداند، به بادنجان زکات تعلق نمی‌گیرد خیلی جالب است.»

جماران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
1
3
عزیز جان نطفه انقلاب اسلامی بر پایه شعار رفع مشکلات معیشت و رفاه حال محرومان زده شد و مردم بعد از 42 سال دارند مزد اعتماد کوته فکرانه خودشان به شعار رفع محرومیت اینگونه دریافت میکنند !!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
4
اين حاج اقا اگه راست ميگفت يه نيم كيلو گوشت بره و يه بسته رب گوجه فرنگي و نيم كيلو برنج ايراني هم همراه بادمجونها ميكرد تا لا اقل يه وعده غذا مجلسي ازش در مياومد ...بادمجون تنها رو چيكار كنن ملت!!!!!؟؟
آخرین اخبار