مرگ جتمن معروف فرانسوی حین تمرین بر فراز آسمان دبی+عکس
کد خبر: ۱۹۶۳۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 20    -    ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵

«وینس رفیت»، جتمن فرانسوی حین تمرین بر فراز شهر دبی دچار حادثه شد و جانش را از دست داد. این حادثه صبح روز ۱۷ نوامبر و هنگامی که رفیت در حال تمرین بود رخ داد. او اخیرا در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی نمایش اجرا کرده بود.

مرگ رفیت ۳۶ ساله که اهل آنسی فرانسه بود طی بیانیه‌ای توسط جتمن دبی اعلام شد. در این بیانیه که جتمن دبی در اینستاگرام منتشر کرد آمده است: «با غم و اندوه غیرقابل تصوری ما خبر مرگ ونیس رفیت را اعلام می‌کنیم که امروز صبح ۱۷ نوامبر در حین آموزش جان خود را از دست داد.

مرگ جتمن معروف فرانسوی حین تمرین بر فراز آسمان دبی+عکس

وینس ورزشکاری بسیار بااستعداد بود و عضو دوست داشتنی و محترم در تیم ما بود. به یاد او خواهیم بود و برای خانواده و همه کسانی که او را می‌شناختند دعا می‌کنیم.»

پلیس دبی بلافاصله این حادثه را تایید نکرد. همچنین اداره هواپیمایی کشوری امارات که کلیه حوادث در این فدراسیون در هفت شیخ نشین را بررسی می‌کند سه شنبه شب از اظهار نظر در این باره خودداری کرد. رفیت با پرش از برج خلیفه که بلندترین برج جهان با ۸۲۸ متر ارتفاع است یک رکورد جهانی به نام خود ثبت کرده بود.

آخرین بار او در یک مسابقه چتربازی سقوط آزاد موفق به کسب مدال طلا شده بود. رفیت با حمایت مالی شرکت ردبول در این مسابقه حضور پیدا کرده بود. این استعداد در خون رفیت بود، چرا که والدین او نیز چترباز بودند. او گفته بود: «من باور دارم اگر رویایی بزرگ داشته باشید و اگر عاشق آنچه را انجام می‌دهید باشید همه چیز امکان‌پذیر است.»

باشگاه خبرنگاران

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
اینا برا تمرین و آموزش نمی تونن چتر هم داشته باشند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
1
0
برای عشقش مرده. کلی هم. حال کرده. شما درک نمیکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار