حداقل حقوق بیمه بیکاری اعلام شد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۹۵۴۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 10    -    ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
به نقل از مدیر کل بیمه بیکاری وزارت تعاون نوشت: افرادی که از اول خرداد امسال بیکار شدند حداقل دو میلیون تومان دریافت می‌کنند.

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، دولت تصمیم گرفت تا بر اساس قانون به کسانی که در پی شیوع این ویروس کار خود را از دست دادند، بیمه پرداخت کند.

درحالی که در قانون ذکر شده است که مجموع دریافتی مقرربگیر بیمه بیکاری نباید از 80درصد متوسط مزد یا حقوق کمتر باشد، مشاهده شد که مشمولان بیمه بیکاری کرونا که گلایه‌های بسیاری از وضعیت پرداختی‌ها داشتند. بر اساس بررسی ها میزان پرداختی‌های بیمه بیکاری مشمولان کرونا به اندازه‌ای کم بوده است که در برخی موارد تا 70هزار تومان در گزارش‌های میدانی گزارش شده است.

بابایی, مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون درباره حداقل حقوق بیمه بیکاری گفت: افرادی که از اسفند 98بیکار شده اند تا قبل از خرداد 99 بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا حداقل یک میلیون تومان مقرره بیکاری دریافت می‌کردند، اما از خردادماه این میزان بر اساس قانون بیمه بیکاری و همچنین شرایط تاهل یا تجرد و افراد تحت تکفل گاهی به 5 تا 6 میلیون تومان هم افزایش یافته است.

روزپلاس

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
مستمری ماهانه یک مرد متاهل با 4 سر عائله و 12 سال سابقه پرداخت بیمه ؛ یک میلیون تومان است اما اگر کارگری یک روز بعد از اشتغال به کار ؛ بیکار شود حداقل 2 میلیون تومان حقوق می گیرد!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
اره جون خودتون ....پنج میلیون ریاله حتما....
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv