کم‌رنگ شدن مجریان محجبه در رسانه‌های عراقی؟
کد خبر: ۱۹۴۸۴۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 05    -    ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

کم‌رنگ شدن مجریان محجبه در رسانه‌های عراقی؟

این شبکه که شامل تلویزیون دولتی و گروهی از مؤسسات دیگر است، در بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط وب سایت کانال «روسیه امروز» اظهار داشت: ما به طور قاطع آنچه در مورد جلوگیری از حضور همکاران زن محجبه در صفحه نمایش ما شایعه شده است را رد می‌کنیم...

کم‌رنگ شدن مجریان محجبه در رسانه‌های عربی

کم‌رنگ شدن مجریان محجبه در رسانه‌های عربیاختصاصی «تابناک با تو»؛ شبکه رسمی رسانه‌های عراق گزارش‌ها مبنی بر جلوگیری از حضور زنان محجبه در صفحه‌های تلویزیونی آن را تکذیب کرد.

این شبکه که شامل تلویزیون دولتی و گروهی از مؤسسات دیگر است، در بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط وب سایت کانال «روسیه امروز» اظهار داشت: ما به طور قاطع آنچه در مورد جلوگیری از حضور همکاران زن محجبه در صفحه نمایش ما شایعه شده است را رد می‌کنیم و موضوع در واقع مربوط به راه اندازی چرخه برنامه جدیدی است که از قابلیت های شبکه مطبوعاتی و انسانی استفاده می‌کند. طبق یک دیدگاه متفاوت، هیچ یک از همکاران زن و مرد را مستثنی نمی کند، بلکه آنها را در مکان هایی متناسب با تجربه روزنامه نگاری آنها به کار می‌گیرد، به طوری که شایسته نام تلویزیون عراق باشد.

در این بیانیه آمده است: ما طبق قانون عراقی‌ها عمل می‌کنیم و اصول دین واقعی اسلام خط قرمز برای شبکه را تشکیل می‌دهد که به هیچ وجه نمی توان از آن‌ها عبور کرد.

این بیانیه میگوید: انگیزه چنین شایعاتی برای هر دیدگاه منصفی آشکار شده و هدف از آن متوقف کردن چرخ اصلاحات اداری است که توسط این مؤسسه اتخاذ شده است، زیرا این اصلاحات مورد توجه یکی از احزاب سیاسی شناخته شده دارای ارتش سایبری قرار نگرفت، بنابراین آنها از روز اول آغاز مدیریت جدید با ساخت اخبار دروغین برای تهییج  افکار عمومی تلاش کردند. این شبکه حق خود میداند که با انتشار دهنگان این شایعات برخورد کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
11
31
تازه سرعقل آمده اند.
پاسخ ها
رضا
| |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
اگر منظور جنابعالی دوری از حجابه در این صورت اتفاقا تازه شروع پس رفتشونه. چون با زیر پا گذاشتن احکام اسلام کسی پیشرفت نکرده تا حالا
علی
|
Netherlands
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
1
3
یکی این جمله رو معنی کنه "در این بیانیه آمده است: ما طبق قانون عراقی‌ها عمل می‌کنیم و اصول دین واقعی اسلام خط قرمز برای شبکه را تشکیل می‌دهد که به هیچ وجه نمی توان از آن‌ها عبور کرد.
"
یعنی بالاخره مجری زن دارند یا نه ؟ جمله قبلیش هم که میگه فرستادیمشون کار خبرنگاری کنند !
بعد چرا با راشیا تودی مصاحبه می کنند؟ خودشون که شبکه خبرین !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
3
14
چیزی که به زور تحمیل میشه پایدار نخواهد بود حالا می خواهی به هز چیزی وصلش کنی مهم نیست
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
من حاضرم یارانه های مردم رو دلار کنن بدن به اونا تا حجاب رو رعایت کنن
آخرین اخبار