طرز تهیه پنیر با سرکه؛ در کوتاه‌ترین زمان
کد خبر: ۱۹۴۴۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 November 01    -    ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
برخلاف تصور شما، آماده کردن یک قالب پنیر در خانه نه سخت است و نه به تجهیزات خاصی نیاز دارد. برای تهیه پنیر خانگی با سرکه فقط به شیر و سرکه احتیاج دارید؛ سریع دست به کار شوید و یک پنیر خانگی درست کنید.

طرز تهیه پنیر با سرکه؛ در کوتاه‌ترین زمان«تابناک باتو» برخلاف تصور شما، آماده کردن یک قالب پنیر در خانه نه سخت است و نه به تجهیزات خاصی نیاز دارد. برای تهیه پنیر خانگی با سرکه فقط به شیر و سرکه احتیاج دارید؛ سریع دست به کار شوید و یک پنیر خانگی درست کنید.

طرز تهیه پنیر با سرکه؛ در کوتاه‌ترین زمان

مواد لازم برای تهیه پنیر با سرکه:

سرکه: سه قاشق غذاخوری
شیر: یک لیتر

طرز تهیه پنیر با سرکه؛ در کوتاه‌ترین زمان

طرز تهیه و دستور پخت پنیر با سرکه:

۱. برای تهیه پنیر با استفاده از سرکه ابتدا لازم است شیر را بجوشانید. بعد از به جوش آمدن شیر، آن را از روی حرارت بردارید و ۳ قاشق سرکه به آن اضافه کنید. سپس آن را خوب هم بزنید تا شیر ببرد.

۲. بعد از آن مخلوط شیر و سرکه را در توری بریزید و آن را آویزان کنید تا آب اضافه آن جدا شود. دوباره توری را روی سطحی گذاشته و جسم سنگینی روی آن بگذارید تا باز هم آب آن کامل خارج شود. بعد از گذشت چند ساعت، پنیر آماده است. امیدواریم بتوانید با استفاده از این طرز تهیه پنیر خانگی خوشمزه‌ای تهیه کنید.

ایرنا زندگی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
1
ازکدوم سرکه استفاده کنیم سرکه سفیدیا غیره؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
سفید
سرکه غیره خوب نیست
Niki
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
من دیشب از روی همین دستور، درست کردم عالی شد. من سرکه سفید نداشتم، از سرکه معمولی استفاده کردم. فقط یادتون باشه آب پنیر رو دور نریزید تا بعدا خود پنیر رو بتونید داخلش نگهداری کنید و اینکه شیر رو وقتی جوش اومد از روی حرارت برندارید همونطوری سرکه رو اضافه کنید و هم بزنید تا ببُره. پارچه توری هم اگه نداشتید اشکال نداره از پارچه نخی یا چلوار استفاده کنید. از یک لیتر شیر نایلونی تقریبا 200 گرم پنیر دراومد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار