واکنش بازیگر معروف به سفید شدن موهایش
کد خبر: ۱۹۴۴۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 October 30    -    ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مو‌های سفید شیلا خداداد به سوژه لایو اینستاگرامی این بازیگر سینما و تلویزیون بدل شد. شیلا خداداد لایوی اینستاگرامی با مخاطبان صفحه خود داشت که در آن سفیدی مو‌های این بازیگر توجه کاربران را به خود جلب کرد.

واکنش بازیگر معروف به سفید شدن موهایش

واکنش بازیگر معروف به سفید شدن موهایش«تابناک باتو» مو‌های سفید شیلا خداداد به سوژه لایو اینستاگرامی این بازیگر سینما و تلویزیون بدل شد. شیلا خداداد لایوی اینستاگرامی با مخاطبان صفحه خود داشت که در آن سفیدی مو‌های این بازیگر توجه کاربران را به خود جلب کرد.

کاربران در طول این لایو اینستاگرامی دائماً به مو‌های سفید شیلا خداداد اشاره می‌کردند و از او می‌پرسیدند چرا موهایش را رنگ نمی‌کند یا چرا تا این حد پیر شده. این اظهارنظر‌های کاربران دست آخر شیلا خداداد را به واکنش وا داشت.

خداداد به طعنه از توجه کاربران به خودش تشکر کرد و گفت: "قاعدتاً اولین نفر خودتان متوجه سفیدی موهایتان می‌شوید. من اینطوری دوست دارم و فعلاً قصد رنگ کردن موهایم را ندارم. "

شیلا خداداد متولد ۱۳۵۹ در تهران و دانش آموخته رشته مهندسی شیمی است. خداداد بازیگری را با نقش آفرینی در فیلم سینمایی اعتراض به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز کرد. بعد از این تجربه او در چند فیلم سینمایی دیگر هم بازی کرد، اما نقش آفرینی در سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۸۱ بود که خداداد را به شهرت رساند. این سریال یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های دهه‌ی ۸۰ تلویزیون ایران بود.

شیلا خداداد به بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی ادامه داد و شبکه نمایش خانگی را هم با بازی در سریال‌های گلشیفته و هیولا تجربه کرد. در سال ۹۸ کتابی با ترجمه شیلا خداداد به نام "بعضی راز‌ها را باید نگه داشت" با موضوع تجاوز جنسی به کودکان منتشر شد.

ایران آرت

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
چی رو میگه نمیخوام رنگ کنم؟ معلومه که ریشه های مو به رنگ سهفید زده بیرون یعنی اینکه تاحالا رنگ میکرده و سفیدیهارو پوشش میداده، حالا رنگ نکرده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار