رونمایی از محصول جدید خواننده معروف
کد خبر: ۱۹۲۵۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 October 08    -    ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
این کیف که یک جیب داخلی، یک زنجیر بلند و دو دسته کوتاه دارد، قیمتش ۴۹۵ دلار است. این نماد مد در مورد تولید این کیف گفته است: اولین طراحی من برای شرکت coach تجربه بسیار خوبی بود. جزئیاتی که برای ساخت این کیف به کار رفته، دقیقا شبیه استایل من است.

رونمایی از محصول جدید خواننده معروف

رونمایی از محصول جدید خواننده معروف«تابناک باتو» جنیفر لوپز ۵۱ ساله به ‌تازگی یک کیف دستی با همکاری شرکت coach طراحی و تولید کرده است. این کیف که یک جیب داخلی، یک زنجیر بلند و دو دسته کوتاه دارد، قیمتش ۴۹۵ دلار است. این نماد مد در مورد تولید این کیف گفته است: اولین طراحی من برای شرکت coach تجربه بسیار خوبی بود.

جزئیاتی که برای ساخت این کیف به کار رفته، دقیقا شبیه استایل من است. این کیفی است که من را برای هر کاری آماده می‌کند و من بی‌صبرانه منتظرم تا دیگران نیز آن را داشته باشند.

رونمایی از محصول جدید خواننده معروف

این خواننده آمریکایی همچنین گفته: من یک زن چندبعدی با چندین شغل و فعالیت مختلف هستم. دوست دارم کیفم هم مثل خودم باشد.

همشهری آنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
1
0
منابع بشر اینگونه حیف و میل میشود؛ پولهای یامفت که به جیب امثال ایشان ریخته میشود حال آنکه بشر میداند و صد البته به خوبی نیز میداند که مشکلاتش را نه امثال J.Lo. بلکه دانشمندان و اندیشمندان حل میکنند. وای و افسوس و دریغا بر بشر که چرا از احوال خویشتن غافل است و چرا ظاهرپرستی و مدگرایی بر اندیشه او غلبه کرده ؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار