احضار سه بازیگر بالیوودی در پی خودکشی بازیگر معروف
کد خبر: ۱۹۱۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 28    -    ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
سه بازیگر برجسته هندی توسط اداره کنترل مواد مخدر در هند مورد بازخواست قرار گرفتند.

به نقل از گاردین، دیپیکا پادوکونه بازیگر مشهور هندی در پی مرگ سوشانت سینگ راجپوت توسط آژانس مواد مخدر کشور هند مورد بازجویی قرار گرفت. این شوک در حالی به سینمای هند وارد شده که در حال حاضر با تعطیلی‌های مربوط به کووید ۱۹ روبه رو است.

این ستاره بالیوودی یکی از سه بازیگری بود که برای بازجویی توسط دایره کنترل مواد مخدر هند احضار شدند. این بازیگر ۳۴ ساله اوایل این هفته که مشغول فیلمبرداری بود احضاریه خود را دریافت کرد و برای چندین ساعت در دفتر کنترل مواد مخدر در بمبئی مورد بازجویی قرار گرفت. هیچکدام از این بازیگران از طرف مقامات به تخلفی متهم نشدند.

این سازمان از ماه گذشته بعد از مرگ سوشانت سینگ، بازیگر مشهوری که در ماه ژوئن جسدش در خانه اش پیدا شد، تحقیقاتی را درباره استفاده از مواد مخدر در بالیوود آغاز کرده است.

پلیس بمبئی در ابتدا گزارش داد که مرگ راجپوت تصادفی بوده و رسانه‌های محلی نیز آن را خودکشی عنوان کردند، اما آژانس پلیس فدرال اکنون در حال تحقیق است تا بداند که آیا مرگ وی با اعمال مجرمانه‌ای در ارتباط بوده است یا خیر.

در تاریخ هشتم سپتامبر نامزد راجپوت، ریا چاکرابورتی، به اتهام خرید مواد مخدر برای راجپوت دستگیر شد. او که هنوز در زندان بمبئی به سر می‌برد هر اتهام و تخلفی را رد کرده است. وکیل او مدعی است که دستگیر کردن وی عدم رعایت عدالت است.

سینمای ۲.۵ میلیارد دلاری کشور هند که مرکز آن بمبئی است، با یک سال نابسامان دست و پنجه نرم می‌کند، چرا که هنوز سالن‌های نمایش در این کشور به دلیل همه گیری ویروس کرونا بسته هستند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
1
چیکار کردن با پسر مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار