این خودروها مشمول پرداخت مالیات هستند
کد خبر: ۱۸۹۲۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 01    -    ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶

این خودروها مشمول پرداخت مالیات هستند

با گذشت بیش از پنج ماه از سال ۹۹ و در شرایطی که در قانون بودجه امسال، به صراحت بر وضع مالیات از خودروها و واحدهای مسکونی لوکس تاکید شده است، وزارت اقتصاد آیین نامه اجرایی این بند را به هیئت دولت ارائه کرد.

در قانون بودجه امسال (بند ت تبصره ۶) آمده است که واحدهای مسکونی با ارزش روز معادل ۱۰ میلیارد تومان و بیشتر به نرخ های جدول مشمول مالیات بر دارایی سالانه می شوند.

این تبصره همچنین نرخ مالیات انواع خودروهای سواری و وانت دو کابین دارای شماره انتظامی شخصی با ارزش ۷۰۰ میلیون تومان و بیشتر را دو دهم درصد تعیین کرده و ادامه داده است که موارد زیر مشمول این مالیات نیستند: الف) واحدهای مسکونی در حال ساخت ب) واحدهای مسکونی و خودروها در سال تملک ج) خودروهای تولید و مونتاژ شده داخل، پیش از فروش توسط کارخانجات سازنده و مونتاژکننده د) خودرو های وارد شده، پیش از فروش توسط نمایندگان رسمی در این باره و در شرایطی که بیش از پنج ماه از سال می گذرد و قیمت املاک و خودروها دستخوش افزایش زیادی شده است.

روزپلاس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
4
دستتون را از جیب مردم عادی در بیارید ببرید تو جیب مسئولان ...........خرج چند سال مملکت تو اون جیب هاست...........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
5
دولت تا چند ماه دیگه از هوایی هم که تنفس می کنیم. مالیات می گیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
1
خدا خیرتون بده با این قیمت مناسب خودرو وکیفیت بسیار عالی خودروهای کشور واقعا مردم خیلی داشتند حال می کردند نیاز به این ضدحال بود
آخرین اخبار