کت های سفارشی و زیبای دختر کیم کارداشیان
کد خبر: ۱۸۶۸۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 August 05    -    ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کیم کارداشیان نیز برای دخترش نورث وست نیز سنگ تمام می‌گذارد و برایش لباس‌های شیک و خاص برند‌های معروف را تهیه می‌کند لباس‌ها و کت‌های دختر کیم و کاینه از برند Balmain بوده و سفارشی دوخته شده اند. نورث وست، دختر کوچولوی کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست شاید تنها دو سال داشته باشد، ولی از الان مجموعه لباس‌هایی را دارد که شاید بیشتر دختران تنها در رویای آن به سر ببرند.

کت های سفارشی و زیبای دختر کیم کارداشیان«تابناک باتو» کیم کارداشیان نیز برای دخترش نورث وست نیز سنگ تمام می‌گذارد و برایش لباس‌های شیک و خاص برند‌های معروف را تهیه می‌کند لباس‌ها و کت‌های دختر کیم و کاینه از برند Balmain بوده و سفارشی دوخته شده اند.  نورث وست، دختر کوچولوی کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست از الان مجموعه لباس‌هایی را دارد که شاید بیشتر دختران تنها در رویای آن به سر ببرند.

کت های سفارشی و زیبای دختر کیم کارداشیان

 

کت های سفارشی و زیبای دختر کیم کارداشیان

اخیرا کیم کارداشیان عکسی از افزوده شدن سه دست کت جدید دیگر به لباس‌های بسیار گرانقیمت دخترش منتشر کرد، که هر سه آن‌ها از برند Balmain بوده و سفارشی دوخته شده اند.

این ستاره ۳۴ ساله در کنار این عکس نوشت:”لباس‌های کودک بالمین! بابت دوخت این کت‌ها برای نورث بسیار از شما متشکرم” “بسیار افتخار می‌کنم که نورثی مدل کوچولوی شماست، بی صبرانه منتظرم آن‌ها را به او بپوشانم. ”

یکی از این کت‌ها مدل خلبانی زیتونی رنگ با دکمه‌های بزرگ براق و دیگری در رنگ مشکی و زیتونی با زیپ‌های متعدد است. البته این اقلام اولین کت‌های برند بالمین نیست که نورث می‌پوشد، به گزارش پرشین وی پیش از این نیز در ماه می، در یکی از کلاس‌های باله که مادرش وی را همراهی می‌کرد در کت سفید رنگ بالمین دیده شد.

کت های سفارشی و زیبای دختر کیم کارداشیان

گرچه این کوچولو هنوز آنقدر کوچک است که ارزش لباس‌های بسیار گرانقیمتش که توجه بسیاری را در دنیا به خود جلب می‌کند، نمی‌داند!

پرشین وی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
1
2
اولا دخترش مدل هست و اینا رو روی سکوی مدلینگ میپوشه- دوما-الان این دختر بزرگ شده-اینا عکس چند سال پیشه-الان 7 سالشه و مثل یک دختر 10 ساله به نظر میرسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
1
8
پول همه کار میکنه. مدل شده به علت پول پدر و مادرش.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار