تأیید تدفین 3 تن از جان‌باختگان مازندرانی فاجعه منا در مکه
کد خبر: ۱۸۵۳۷
تاریخ انتشار: 2015 November 20    -    ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

تأیید تدفین 3 تن از جان‌باختگان مازندرانی فاجعه منا در مکه

حبیب‌الله ساداتی با اشاره به تشخیص هویت سه تن از قربانیان فاجعه منا، اظهار کرد: تدفین سه تن از جان‌باختگان مازندرانی فاجعه منا عباس جعفری مدیر کاروان قائم‌شهر، نصرالله جعفری از کاروان نور و ابراهیم صادقی‌واسکسی در مکه تأیید شد و خانواده درباره این موضوع رضایت دارند و انتقال پیکر به کشور صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه هویت سه تن از قربانیان مازندرانی فاجعه منا همچنان مشخص نشده و جزو مفقودی‌ها هستند، اضافه کرد: تلاش سازمان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری و وزارت امور خارجه همچنان پیگیر هویت مفقودان این فاجعه هستند.

مدیر حج و زیارت مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سامانه سماح برای ثبت‌نام زائران اربعین تا چهارم آذرماه امسال باز بوده و افراد می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، افزود: همچنین صدور ویزا تا شش آذرماه سال جاری ادامه دارد.

این مسئول یادآور شد: تاکنون لیست 20 هزار نفر به شرکت مرکزی کارگزاران برای صدور ویزا ارسال شده و از این تعداد 10 هزار نفر ویزا صادر و تحویل زائران شده است.

ساداتی در پایان با اعلام اینکه از 20 آبان‌ماه امسال زائران اربعین در حال اعزام هستند، گفت: توصیه ما به زائران این است که هوشیاری لازم را در این سفر معنوی داشته باشند.
فارس
آخرین اخبار