حریق در پاساژ علاالدین
کد خبر: ۱۸۵۰۵۰
تاریخ انتشار: 2020 July 16    -    ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در پاساژ علاالدین خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در پاساژ علاالدین خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١١:٢٣ دقیقه روز جاری وقوع حریق در پاساژ علاالدین به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله یک ایستگاه به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که بخشی از سیمهای برق داخل سقف کاذب در طبقه اول دچار حریق شده و آژیرهای خطر را به صدا در آورده اما پرسنل دوره دیده این ساختمان با تجهیزاتی که در اختیار داشتند حریق را اطفا کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان بازدیدهای لازم را از محل انجام داده و ضمن تخلیه دود محل را ایمن سازی کردند.

ملکی با تاکید بر اینکه پاساژ علاءالدین در این سالها اقدامات بسیار خوبی جهت ایمن سازی انجام داده است افزود: ایمن سازی ساختمان و مجهز کردنش به سیستمهای اعلام و اطفای حریق می تواند از وقوع حوادث گسترده جلوگیری کند. حریقی که امروز رخ داد و توسط پرسنل خود این مرکز تجاری اطفا شد یکی از تأثیرات مثبت ایمن سازی است که شاهدش بودیم.

وی در پایان افزود: با نصب تجهیزات اعلام و اطفاء، آموزش دیدن پرسنل و... می توان صدمات جانی و خسارات ناشی از حریق را به اندازه چشمگیری کاهش داد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار