درگذشت گوینده پیشکسوت رادیو
کد خبر: ۱۸۴۸۸
تاریخ انتشار: 2015 November 19    -    ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
bato-adv
bato-adv

فرزاد مویدی گوینده‌ی پیشکسوت رایو شب گذشته ۲۷ آبان درگذشت.

فرزاد مویدی گوینده‌ی پیشکسوت رادیو در ساعات پایانی چهارشنبه 27 آبان دار فانی را وداع گفت.

مویدی که علاوه بر گویندگی در رادیو در زمینه‌ی دوبله نیز فعالیت می‌کرد، در طول سال‌های فعالیتش در رادیو با شبکه‌هایی نظیر رادیو جوان، رادیو تهران و پیام همکاری می‌کرد.

یکی از به یاد ماندنی‌ترین اجراهای این گوینده شعرخوانی او درباره‌ی حال و هوای حرم امام رضا (ع) با لهجه‌ی مشهدی در برنامه‌ی «رادیو هفت» است.

نیما کرمی صبح امروز با انتشار تصویر مویدی از درگذشت استادش خبر داد و نوشت:« صبح امروز براي من پر از غم شد.

استاد فرزاد مويدی عزيز گوينده‌ی خوش صدا و مهربان راديو دار فانی را وداع گفت

 استاد مهربانم خداحافظ »

مژده لواسانی مجری رادیو و تلویزیون هم با انتشار تصویر این گوینده‌ و انتشار متن زیر از مویدی و سال‌های همکاری با او در رادیو نوشت:

«همه‌ی سال‌های راديو، او را با چهره‌ی گشاده و مهربانی محض می‌ديدم...

استادی كه هم در گويندگی و اجرا و هم در اخلاق و رفتار حرفه ای‌اش نمونه بود. محال بود روزی با من مواجه شود و حال دايی جانبازم را نپرسد و غصه اش را نخورد، آنقدر كه گاه به دايی می‌گفتم،به قدری كه جناب مويدی دلواپس توست، شايد ما نيستيم...

جناب استاد فرزاد مويدی، ممنونم بابت همه‌ی انگيزه و روحيه‌ای كه به ما می‌داديد،در همه‌ی سال‌های راديوی شيرينمان...سالهايي كه خاطره شد، عين خود شما كه رفتيد،اما خاطره‌ای جاودانيد براي مردم، از روزگارِ «چهارراه جوانی» و همگامی با مريم جلالی كه هميشه از شما برايمان مثال می‌زد،تا همين روزها كه ديگر در راديو نبوديد و غصه دار بودید.

"خدايش بيامرزاد،نيكو مردي بود.»

لواسانی در انتهای این دل‌نوشته از مخاطبانش درخواست کرد با دیدن این تصویر و خواندن این متن فاتحه و صلواتی برای شادی روح مرحوم مویدی بخوانند.

خبرآنلاین

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv