کاهش ۸۷۰هزار تومانی قیمت سکه در دو ساعت
کد خبر: ۱۸۴۱۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 06    -    ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
قیمت طلا و سکه همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار نزولی شده و ۸۷۰ هزار تومان کاهش داشته است.

در روزهای اخیر قیمت طلا و سکه همزمان با افزایش قیمت ارز، رکوردهای نجومی را ثبت کرده بود اما از صبح امروز وارد سیر کاهشی و نزولی داشته است.

قیمت سکه از ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان صبح امروز به ۹ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان در آخرین معاملات کاهش یافته است، بنابراین قیمت سکه در یکی دو ساعت گذشته ۸۷۰ هزار تومان کاهش داشته است.

در حال حاضر در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۵۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

از جمله دلایل کاهش قیمت سکه و طلا در بازار کاهش قیمت ارز و البته کاهش تقاضاست؛ ‌آن‌طور که محمد کشتی‌آرای نایب‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید؛ همزمان با ریزش قیمت‌ها، تقاضای سفته‌بازی که در روزهای اخیر زیاد شده بود،‌ کاهش یافته است.

قیمت دلار که صبح امروز بیشتر از ۲۲ هزار تومان قیمت بوده هم‌اکنون در بازار آزاد با قیمت ۲۱ هزار و ۴۳۰ تومان فروش می‌رود؛ البته همزمان با ریزش قیمت‌ها تقاضا برای خرید ارز کاهش یافته است و اکثر افراد از ترس ریزش بیشتر قیمت‌ها، فروشنده شده‌اند.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
1
دلار بیست و یک تومن؟؟؟

فقط یک سوال دارم..... مسئولین چطور میخواین از پل صراط رد بشین؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار