جزئیات محدودیت‌های کرونایی در کرج
کد خبر: ۱۸۴۱۶۶
تاریخ انتشار: 2020 July 06    -    ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
فرماندار کرج جزئیات محدودیت‌های کرونایی در این کلان‌شهر را اعلام کرد و گفت: صنوف و مراکز پرخطر نیز به مدت یک هفته تعطیل است.

فرماندار کرج جزئیات محدودیت‌های کرونایی در این کلان‌شهر را اعلام کرد و گفت: صنوف و مراکز پرخطر نیز به مدت یک هفته تعطیل است.

غفور قاسم پور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد استانی و با توجه به قرار گرفتن شهرستان کرج در شرایط هشدار، فعالیت صنوف پرخطر شهرستان کرج به مدت یک هفته تعطیل است.

وی اضافه کرد: فعالیت مراکز پرخطر در شهرستان کرج شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان سراها، آموزشگاه‌ها، کتابخانه ها، مهدکودک‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها، باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد، مصلی‌ها، باشگاه‌های ورزشی پر برخورد مانند کشتی، کاراته، جودو، مدارس شبانه روزی، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی و آبی، باشگاه‌های ورزشی سالنی به مدت یک هفته تعطیل است و برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش نیز تا اطلاع بعدی متوقف می‌شود.

فرماندار کرج افزود: ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی، اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات، مترو، ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر اماکن سرپوشیده از دیگر محدودیت‌های کرونایی در شهرستان کرج است که پیش تر اطلاع رسانی شده است.

قاسم پور گفت: اجرای قوانین و پروتکل‌ها برای همه یکسان است، لذا طبق تصمیم ستاد ملی و استانی، صنوفی مرتبط با مواد غذایی در صورتی که تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند فعلاً مشمول اعمال محدودیت نخواهند شد.

وی همچنین گفت: در حال حاضر بیشترین تشدید محدودیت‌ها مربوط به صنوف پرخطر، ناوگان حمل و نقل عمومی و مراکز تجمع و سرپوشیده است.

فرماندار کرج گفت: جزئیات محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان کرج به فراخور پایش وضعیت و شرایط شیوع و انتقال بیماری کرونا، اطلاع رسانی خواهد شد.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار