«جانی دپ» جایزه دستاورد بازیگری دریافت می‌کند
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۸۳۹۲
تاریخ انتشار: 2015 November 18    -    ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
«جانی دپ» بازیگر 52 ساله آمریکایی از جشنواره بین‌المللی فیلم «پالم اسپرینگز» جایزه دستاورد بازیگری دریافت می‌کند.

جشنواره بین‌المللی فیلم «پالم اسپرینگز» اعلام کرد که جایزه دستاورد سینمایی «صحرا» در بخش بهترین بازیگری مرد را به «جانی دپ» بازیگر هالیوودی برای ایفای نقش درخشان و متفاوت در فیلم «حجم سیاه» اعطاء خواهد کرد.

جشنواره فیلم «پالم اسپرینگز» هر سال جایزه دستاورد سینمایی «صحرا» را به یک بازیگر مرد و یک بازیگر زن اعطاء می‌کند که امسال در بخش بازیگر زن «کیت بلانشت» برای بازی در دو فیلم «حقیقت» ساخته «جیمز واندربلت» و «کرول» به کارگردانی «تاد هاینس» این جایزه سینمایی را دریافت خواهد کرد.

به گزارش «ایندی‌وایر»، «هارولد ماتزنر» رئیس جشنواره «پالم اسپرینگز» در این باره گفت: «جانی دپ» یکی از پویاترین و مستعدترین بازیگران زمان ماست که در جدیدترین نقش آفرینی‌اش در فیلم «حجم سیاه» با تغییر چهره خیره‌کننده تصویری چند لایه از زندگی «جیمز ویتی» تبهکار بدنام آمریکایی ارائه داده است. نقش‌افرینی او مورد توجه منتقدین و مخاطبین قرار گرفته است و می‌تواند در فصل جوایز سینمایی توجهات را به سمت خود جلب کند.

«جانی دپ» تاکنون سه بار برای فیلم‌های «سوئینی تاد»، «در جستجوی سرزمین رویایی» و «دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه» نامزد جایزه اسکار شده است و برای فیلم «سوئینی تاد» جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگری را دریافت کرده است و فیلم‌های او تاکنون بیش از ۳٫۱ میلیارد دلار در آمریکا و بیش از ۷٫۶ میلیارد دلار در جهان فروش داشته‌است.

«ادوارد دست‌قیچی»،«اسلیپی هالو»، «چارلی و کارخانهٔ شکلات‌سازی»، مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب»، «سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت»، «آلیس در سرزمین عجایب»، «رنگو »«سایه‌های سیاه»، «اد وود»، «دنی براسکو»،«ترس و نفرت در لاس‌وگاس»،«کوکائین» و «دشمنان مردم» از جمله فیلم‌های این بازیگر 52 ساله هالیوودی هستند.

از برندگان پیشین جایزه دستاورد سینمایی «صحرا» در جشنواره فیلم «پالم اسپرینگز» می‌توان به «دنیل دی لوئیس»، «بردلی کوپر»، «جف بریجز»، «کالین فرث» و «متئو مک کانهی» اشاره کرد و «جانی دپ» نیز روز دوم ژانویه و در جریان برگزاری بیست‌وهفتمین دوره از این رویداد سینمایی جایزه خود را دریافت خواهد کرد.

ایسنا
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv