دیدار مجری و دیکتاتور بعد از سال‌ها جنجالی شد
کد خبر: ۱۸۳۴۰۵
تاریخ انتشار: 2020 June 28    -    ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
این چهره سرشناس رسانه‌ای کویت،  بخشی از رابطه خود را با معمر القذافی دیکتاتور لیبی برملا کرد. او می‌گوید قذافی با او مهربان و خوش‌رفتار و بخشنده بوده است. بولند افزود: قذافی به معنای واقعی کلمه جالب بود. او حتی درباره معماهایی که در برنامه‌ام طراحی می‌کردم با من بحث و مناقشه می‌کرد...بولند می‌گوید دو زن محافظ قذافی...

عکس‌های مجری معروف و قذافی بعد سال‌ها جنجالی شد

عکس‌های مجری معروف و قذافی بعد سال‌ها جنجالی شداختصاصی «تابناک با تو»؛  حلیمه بولند، حاشیه سازترین مجری رسانه های عربی است. به او لقب ملکه ی زیبایی رسانه های عرب را داده اند. او اهل کویت است و از سال ۲۰۰۱ میلادی فعالیت خود را در رادیو و تلویزیون کویت آغاز کرد. وقتی دانشجوی سال آخر دانشگاه کویت بود از سوی رئیس گروه رسانه دانشگاه برای گویندگی خبر در تلویزیون کویت انتخاب شد. او به رفتارهای خارج از عرف و پوشیدن لباس های نامناسب و زننده شهرت دارد و از سوی مخاطبان رسانه با حجم گسترده ای از انتقادات روبرو شده است. اغلب به او اجرای برنامه های ماه رمضان پیشنهاد می‌شود و هر سال این حجم انتقادات از سوی مردم بیشتر می شود زیرا ادا و اطوارهای نامناسب او را متضاد با قداست ماه رمضان بر می شمرند و خواهان حذف او هستند. او تاکنون به دلیل تمسخر  شهروندان برخی کشورهای عربی و فحش دادن به همکارانش حاشیه ساز شده بود.

به تازگی بازنشر عکس‌های قدیمی او با معمر القذافی جنجالی شده و برخی ادعا می‌‌کنند او با قذافی ازدواج کرده بود. حلیمه بولند نیز در پاسخ به همه حرف و حدیث‌ها علاوه بر تعریف و تمجید از دیکتاتور لیبی، ازدواج خود را با او تکذیب کرد. 

این چهره سرشناس رسانه‌ای کویت،  بخشی از رابطه خود را با معمر القذافی دیکتاتور لیبی برملا کرد. او می‌گوید قذافی با او مهربان، خوش‌رفتار و بخشنده بوده است. بولند افزود:

قذافی به معنای واقعی کلمه "جالب" بود. او حتی درباره معماهایی که در برنامه‌ام طراحی می‌کردم با من بحث و مناقشه می‌کرد...بولند می‌گوید دو زن محافظ قذافی به او خبر دادند که قذافی برنامه معماهایش را دنبال می‌کند و شاید همین‌ها باعث شده بود تا قذافی، از حلیمه بولند به عنوان بهترین چهره رسانه‌ای عرب تقدیر کند. او شایعه ازدواجش با قذافی را نیز تکذیب کرد.

هدیه الماس دو میلیون دلاری

حلیمه بولند چند سال پیش در برنامه فرش قرمز الرأی از گرفتن هدیه گردنبند الماس دو میلیون دلاری از قذافی حمایت کرد و گفت به هیچ وجه از دریافت این هدیه گرانقیمت پشیمان نیست و هیچوقت آن را به مردم لیبی پس نخواهد داد. 

یک چهره جنجالی رسانه امارات به نام صالح الجسمی در واکنش به انتشار عکس‌های قذافی و بولند می‌نویسد: حلیمه بولند در چادر معروف قذافی، همان چادری که قذافی در آن میزبان مسئولین و اخوان المسلمین بود با حلیمه بولند دیدار کرد... نمی‌دانم شایعه ازدواج بولند و قذافی از کجا آمده، چون در آن زمان حلیمه بولند با همسرش به دیدار قذافی رفته بود. 

گفتنی است قذافی خیمه معروف و محبوبی داشت که در آن رؤسای جمهور دیگر کشورها را ملاقات می‌کرد و آن را در سفر به فرانسه، ایتالیا و چند کشور دیگر به همراه خود می‌برد. قذافی اصرار داشت که در سفرهای خارجی چادر خود را برپا کند و درون آن با رهبران جهان دیدار می کرد. چادر زنی قذافی در کشورهای دیگر و مخالفت او با اقامت در هتل ها در جریان سفرهای خارجی همواره جنجال به پا می کرد و کشورهای میزبان برای تامین امنیت او در چادر با مشکل مواجه بودند.

عکس‌های مجری معروف و قذافی بعد سال‌ها جنجالی شد

عکس‌های مجری معروف و قذافی بعد سال‌ها جنجالی شد

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار