قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز
کد خبر: ۱۷۹۳۶۲
تاریخ انتشار: 2020 May 14    -    ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
bato-adv
bato-adv
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار ۶۸۵ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۹۵۰ تومان و قیمت دلار ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان است.
امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۹۵۰ تومان و طرح قدیم ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

قیمت سکه در روز‌های اخیر رشد چشم گیری داشت و از عصر دیروز رسماً رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است؛ سکه درحالی از ۶ میلیون وارد کانال ۷ میلیون شد که طبق اعلام فعالان بازار سیگنال افزایش قیمت را از بورس دریافت کرده بود.

بیش از یک هفته است که قیمت گواهی سکه یک روزه در بورس کالا ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان بیشتر از بازار است و به اعتقاد برخی فعالان بازار، محرکی برای قیمت سکه فیزیکی شده است، البته ۲۱ اردیبهشت ۹۹ دامنه نوسان سکه بورسی به ۱ درصد محدود شد و اندکی قیمت‌ها افت کرد.

مشاهدات خبرنگار تسنیم از بازار سبزه میدان در روز‌های اخیر حکایت از آن دارد که با افزایش قیمت سکه در بورس، اکثر کاسب‌های این صنف از فروش سکه به مردم عادی امتناع کرده و سکه‌ها را در بورس عرضه می‌کنند و با این حساب سود‌های کلان به جیب می‌زنند.

ضمن آنکه قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۹۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۸۵ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۹۱۲ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۹۶۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۷۱۸ دلار معامله می‌شود.
تسنیم
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv