عملکرد ستاره هالیوود در نبرد با کرونا
کد خبر: ۱۷۶۴۱۵
تاریخ انتشار: 2020 April 13    -    ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
شان پن ستاره آمریکایی برنده دو جایزه اسکار با ارائه تست رایگان ویروس کرونا می خواهد زندگی افراد را نجات دهد.

پس از نزدیک به یک دهه کمک‌رسانی به مردم رنجدیده در خارج از ایالات متحده آمریکا، شان پن ستاره سینمای هالیوود به جنگ علیه ویروس کرونا آن هم در یک قدمی خانه اش آمد.

سازمان (CORE) متعلق به این بازیگر برنده دو جایزه اسکار که کارش امدادرسانی در بلایای طبیعی است با دفتر اریک گارچتی شهردار شهر لس‌آنجلس و اداره آتش‌نشانی این شهر برای توزیع ایمن خدمات سواره (نوعی خدمت در کسب و کارهای گوناگون است که به مشتریان اجازه می‌دهد بدون تَرک خودرو، محصولات مورد نیاز خود را از پنجره فروشگاه خریداری کنند) تست ویروس کرونا، آن هم برای افرادی که نشانه های بیماری را دارند، همکاری می کند.

عملکرد ستاره هالیوود در نبرد با کرونا

بازیگر «رودخانه مرموز» همراه با کارکنان سازمانش درحالی که لباس مخصوص پوشیده بود در شهر زادگاهش در مالیبو کالیفرنیا در حال اجرای آزمایش دیده شد.

پن امیدوار است که این برنامه بتواند زندگی ‌های زیادی را نجات دهد و موجب کاهش استهلاک منابع شود.

این سازمان غیر انتفاعی متعلق به شان پن با عنوان اختصاری (CORE) برای کمک به بازسازی کشور هائیتی پس از زلزله مهیب سال ۲۰۱۰ و گردباد ویرانگر متیو ایجاد شد.

شان پن در مصاحبه ای در این هفته اظهار کرد که او و کارکنانش تصمیم راه اندازی امکان تست رایگان را بدون درنگ و بدون اطمینان از نتیجه نهایی گرفته اند.

پن همچنین اعلام کرد که سازمانش قادر است همه ماموران آتش ‌نشانی را انتخاب کرده و آن‌ها را برای خدمت به مردم به روشی که به آن‌ها نیاز دارند، هدایت کند.

گفته می شود سازمان (CORE) از ۳۰ مارس تاکنون بیش از ۶۵۰۰ تست رایگان ارائه کرده ‌است.

پن در پایان مصاحبه اش ابراز امیدواری کرد که دیگر سازمان‌ های غیر انتفاعی و دولت ‌های محلی به راه اندازی مکان ‌های این چنینی کمک کنند. در این میان، شان پن همچنین توصیه پزشکی کرد و گفت که همه باید دست خود را به گونه ‌ای بشویند که رنگ پوست دست شان تغییر کند.

صبا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار